cajsadiva

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av cajsa jussila - 20 mars 2011 15:16

 

Hej Alla GLADA...  Vilket Underbart väder!!

NI har väl varit ute och njutit av våren..? 

 

Helgen  här, har varit väldigt bra.....

 

Fredagen började med en fika på stan med kära pers..

 

 

          

Åt god macka o te  och några goa kramar med Lilla celinn..

 

    

 

Ville slappar lite  inför kvällen, som blev stensons.. hih

 

                

 Linda mumsade i sej en "fet tårtbit"    hihi

 

Linda hennes kompis o min Christine var oxå med... 

 

             Celinn fick ingen fika... hon är ju sötare än alla tårtbitar hi

 

   

 

På fredagkvällen, blev det håll i gång på stenson, då Mange & Persa  underhöll med sång & gitarr spel..   

 

 lördag, drog jag till Stehag... där min bror med fru bor..

de hade köpt en ny kökslampa.... en  snygg sådan!   

 

             

 

                    denna lampa  föll  i "min smak" ..

 

 senare på eftermiddagen tog jag med  flickorna mina , till Bobbys restaurang istan... Brosan Ville dök oxå upp!'

 

      

 Ville var liiite såå sliiiten från kvällen innan... hihih   

 

 

       Jag o Dimi......

 

             

                                         Söta systrar...  

 

 

    Vi åt GOtt ,mätta och belåtna traskade vi hemåt..

 

Där väntade en stor inbjudande soffa!!! hi

Jag hoppad upp i den ...

Medans Dixi och Dimi blev upplockade av Mange & Lotta..

 

        

De drog iväg till Höörs bowling!... så skoj  !!

Mio var oxå med.. o han vann    ! grattis hi

 

Dixi o Dimi gjorde mej arek o ville sällskap i soffan, när de väl kom hem igen...

       

Det blev mysig filmtajm med chips å dippa...   

 

 idag är det söndag.. har varit ute o njutit av solen  

tog en sväng till ica med Kim Mio o Ville... snacka om bra bärhjälp hihi.. "man får ju passa på"  

ha en mysig sönda kära läsare.... kram!!

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards