cajsadiva

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

en rolig helg.. !

Av cajsa jussila - 30 januari 2012 08:39



'I helgen var Kevin här, fredagen var lugn men lekfull..

På lördan drog vi på stan o handla i Leksaksaffären ,  sen de blev  lunch på Frasses,


  

mysig fräsch inredning..


 på eftermiddan åkte vi på 20 år fest !       


Vi blev ett härligt gäng som firade Felles stora dag...      


  

Felle, hennes vän Hanna & Dimi... o så en  liten skymt av Felles pojkvän Robin hi


  


kusin Linda me Lilla Julian.... Sandra o Josefs son.. underbart söt...!


  

systrarna.... Felicia.. Sandra med sonen Julian o Evelina.....


  

Dixi o hennes pojkvän Robin firade glatt!   

en jätte trevlig kväll me god mat ,dryck o goa personer !


  

fyra generationer.. !!    Greta, Ewert, Evelina och Alva    


  


Jag med linslusen Dixi .... hi


  

Kompisarna Jonathan & Kevin  hade skoj med bus o lek!


  

Moster Felle gosar med Julian....   


Tack för en Riktigt Trevlig kväll... !!     


strax ska jag meditera.. känner att jag varit dålig på det, de senaste dagarna....

det är verkligen avkopplande.. att komma i kontakt med ens högre  Jag...

     

meditation e så skönt för Kroppen Själen & Hjärtat..   


Denna vecka ska jag även träffa flera av mina fina vänner..

en vän får en alltid att Le...   här är en av dom..


     

Abbe.... togs förra veckan..  vi kan sitta i flera timmar  o bara prata.. hih

hennes syster Ardita tog bilden... hon e lika pratglad  !   


    

här e vi på sommar festligheter..    

Dixi Abbe Jag och Ardita...    

 

ha en   u n d e r b a r   m å n d a g !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards