cajsadiva

Direktlänk till inlägg 16 april 2012

födelsedags fest o vattenkoppor...

Av cajsa jussila - 16 april 2012 08:42



          Tack Carro me Familj för en himlans rolig Födelsedags fest!


       

Carro i hennes  fina klänning... den har hon själva sytt... .  

      

    

det blev mycket fart på dansgolvet! 

maten var super god o  stämningen var på Topp!

 

Svägerskan Bitte o Christine..

       

mina barn.. Kim & Dixi


  

Kusinerna.-

    

vi ska OAA hela natten !  ih


 

Carro läser till sjuksköterska, några från klassen var med o firade henne med roliga tal o  spex!   

       

festen hölls i Skarhults skola/församlingsgård...  väldigt bra lokal !

¨den ska jag minnsan hyra till min 45 års fest...

   Jag fyller fyrtiofem år i höst!! hehehe

När jag fyllde 40 år , så hade jag stor fest...   

Gör en repris  i år !!     


   

  ETT MYCKET TREVLIGT 20 ÅRS FIRANDE..  


på fredan hade jag besök hela dagen....

systrarna Eve och Sandra med lilla Julian...

   

sötaste gossen ... vilket härligt smile..


   

eve o dimi ...

      

Alva gav  Julian en rejäl kusinpuss !  

 vi hade en trevlig eftermidda .... 

lite senare på kvällen skulle Dimi me klasskompisar på Disco...

    

se så fina stylade tjejer!  Kaye Dimi och Julia....

Arek körde o lämnade dom på discot, och  Sandra o jag hämtade flickorna...

de hade  skoj o Dimi hade tom vunnit danstävlingen !  hih

Vännen Christine o hennes  sambo kom  förbi på kvällen...

   


 på lördags morgonen blev jag väckt kl 06... Dimi stod vid sängkanten....

"mamma jag mår inte bra".

Jag gick upp o bäddade till oss i soffan där somna vi om....

 När vi vaknade så uppäckte vi att Dimi hade "prickar på kroppen"

hon hade fått vattenkoppor.. !!

  

endast 3 små vattenkoppor har hon fått  i ansiktet.... än så länge...

 hon har lite feber men är ändån  pigg... fast de kliar så förbaskat, tycker hon! 

Hon får nog stanna hemma hela veckan från skolan...

Klasskompisarna har lovat komma me Läxa!


Nu ska jag göra lite frukost till mej o Dimi ...

de blir gröt o smörgås   .... God Morgon...!!

  ser ut att bli en  strålandes Måndag...

tänkte träna nu på morgonen, men vill inte lämna Dimi ensam här hemma, när hon har feber... Stora syster Dixi kommer säkert o håller  henne sällskap i eftermiddag så jag kan träna!

Återkommer om en stund om Andeflickan Ella... Nu e vi fler som sett henne!


 


 
 
Ingen bild

Emilia

17 mars 2014 21:21

Hej! Jag tänkte bara höra hur du/ni gick till väga för att hyra skarhults skola? Tacksam för svar! :) Hälsningar Emilia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards