cajsadiva

Direktlänk till inlägg 26 april 2012

ännu en torsdag..

Av cajsa jussila - 26 april 2012 08:28


                                                      

 I morse gick jag o Dimi upp extra tidigt ,för att öva en stund på geografi provet som hon ska ha idag... Det satt som en smäck!  hon visste var alla städer sjöar osv låg.

hoppas de går lika bra i skolan nu me 

Det blir ju svårare för varje år... Dimi e väldigt skoltrött just nu!

Hon är Godkänd i alla ämnena, gympa o musik har hon mvg i ..  hi


  Hittade en bild på hennes första skoldag!

     

här börjar hon Nollan.. super glad o förväntansfull !  

så liten hon var... hi

 Alla barnen växer så fort... o själv blir bara äldre och klokare! hah

                      jag fyller 45 år i oktober!                                                   

                        

                                     

                                           Dixi fyller 20 i Julimånad..

                                   

Det är 9 år mellan Dixi o Dimi ... denna bild på systrarna tycker jag  e så mysig ..

    


  Idag e det torsdag... träning står på schemat o sen till ica! hih

ska inhandla till middagen... Spagetti me köttfärssås... mums....

Vännen Christine kommer förbi, så  vi tar nog en promenix  runt stan och går på loppis o letar fynd   


Dixi kommer säkert oxå  i eftermidda efter jobb... hón hade något städjobb idag...huvudsaken hon e sysselsatt o får in några slantar..

häromdagen satt hon här hemma o var såå rastlös!

hon trivs så klart Bäst när hon har nåt att göra...

och mår bäst av att tjäna  egna slantar !

imorgon får hon lön fr online sverige o städjobb, då blir det Shopping ! haha

    

här slappar ungdommarna i soffan... Kim Jocke o Dixi


Darlingen slappade me hundarna på andra sidan soffan hihi


sen kom Lilla Celinn, o mös i soffan hon me


      

Celinn o hennes fastrar!  

  Nu ska jag ta på mej tränings dojjorna o bege mej mot Aktiv! hej o hå!!

Här hemma har det varit lugnt från andliga aktiviteter.. Känns Bra!    

    




 
 
Ingen bild

Karin Hack

27 april 2012 07:09

Änglar finns, men ibland har dom inga vingar,
och då kallar vi dom vänner <3<3<3

Ha en underbar fredag Underbar <3

cajsa jussila

27 april 2012 08:27

så sant så :)) härlig fredag till dej me vännen min

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards