cajsadiva

Direktlänk till inlägg 29 juni 2012

i vänners lag....

Av cajsa jussila - 29 juni 2012 09:55


Hejsan.... Solen tittade fram rejält i går... Tusan va skönt det var!! wiiiiii

Vi åkte till Mosters Koloni o grillade gott!!


      det var så gott o solen värmde skönt.... kolonin e så lummig o fin med små skatter av bär...

 

Dimi hittade denna lilla lilla godsak.. ;)


I ondags var hon På Bio med kompisen jennifer,,

 

de såg Ice Ages 4...  

jag gillar Ice Age Filmerna...    


När flickorna var på Bio så passade jag på att träffa grannarna... vi har en "tradition" att fira av när någon ska åka bort..


Då ses vi o dricker några glas vin o önskar en  trevlig resa!   

Ardita & Abbe med barnen skulle åka till Kosovo ...


 

Ardita skålade att hennes semester börjat!


   

Dixi kom oxå o firade av vännerna...

 

alltid massa goa skratt när vi ses..   

 

Kvällen blev jätte rolig o pratsam.. hi


Dagen efter vinkade vi av dom..

Systrarna dansade o spexade ... "resfeber kanske" ihihii


   

Trevliga resa kära vänner , vi ses om tre veckor igen!   


idag e de Fredag.... ingen sol här inte!    Vi ska bara vara hemma .

Jag har tvättat sen 08 ... snart e de dax att fixa lunch till Dimi ...

 De får nog bli pannkakor    Till Middag blir det stek med potatisgratäng...

 Har enorm yrsel i dag..   har haft det ett par dar...

Super jobbigt när allt snurrar... jag går åt höger men kroppen åker till vänster! haha

får verkligen ta stöd när jag går... Kommer absolut att hålla  mej inomhus idag...

Ska be darlingen ge lite massage i kväll... det brukar hjälpa , att han masserar nacken, den är för spänd..


  Nu ska ni få se några underbara bilder från Min kusin Johans o hans fina fru Helenes bröllop!   


 

fantastiskt fin bild.. man blir helt varm i hela hjärtat av den...   


Johan o Helene gifte sej  den 16juni , samma dag som Peter & Katarina (areks bror)


Min son Mio o hans pappa Magnus spelade  på bröllops festen.


 

the heartbreakers!


jag har fått höra hur fint o roligt det var denna dag/kväll.. Härligt!

   

 

All  Lycka & Kärlek till Er .... Ni e Underbara! 


I morn  ska vi fira vännen Knorris som fyller 45år...


hon har anordnat nåt VM  spel på hennes gård.. hihi

jag har fått i uppdrag att hålla i drycken... deltagarna måste ju dopas då o då  !


 Dimi ska vara me Mio & Carro.. hon älskar att vara med dom!

de brukar bli mycket mys  filmtajm o godis!   


 Ska kolla om Dixi e vaken.. vi umgicks hela dagen igår,  sov hos mej ..

hon ska arbeta på en restaurang i morgon...

 gick  runt í stan o frågatde efter jobb o fick napp... Härligt! "duktig tös" hi


ha en fin dag kära du... vi ses snart igen! kram  


  


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards