cajsadiva

Direktlänk till inlägg 10 september 2012

Andekraft....

Av cajsa jussila - 10 september 2012 08:33



                         

NY vecka... o nu e vi inne i September månad.. Tiden den går så snabbt o den Väntar Inte.. de gäller att hänga med.. !


Solen lyser , det känns som att de blir en shysst dag...


Har inga större planer , mer än att  pyssla här hemma ....


Tyvärr har jag ännu ej lyckats få kontroll över den öppna portalen, som finns hos en familj som jag känner väl o verkligen vill hjälpa...

                                     

familjen har en öppen Portal, en dörr som ständigt står öppen till andevärlden..

där kommer själar ut hela tiden.. familjen har goda änglar som ger beskydd , men ibland lyckas dom inte!... den ande man som härjar i deras hem, är väldigt stark !

Han styrka suger ur all ork ur en... det e jätte jobbigt, så jag kan ju förstå hur hemskt det måste kännas för pojken!! f r u k t a n s v ä r t


Sonen i familjen har mått  mycket dåligt under en långt tid,andarna dras till honom!

              

                                              fick ett mail från hans mamma....


                         " hej Gumman, haft en hemsk natt behöver Din hjälp..


                             en man i vita kläder satt på soffan o ropade på min Son.


                              sen började allt att snurra , han mår dåligt är trött och spyr!


                                Orkar inte mer, han är Rädd och nervös Varje natt... kram"


 Om en stund ska jag göra ett nytt försök... sist så kände jag enorm yrsel!


                                               

så pass att jag fick sluta.... Men vill ej ge upp, måste försöka stänga denna port!


 Lite från Lördan... Var på födelsedags firande hos Arjeta...

vi blev ett gäng som firade henne....

              

                     Arjeta hennes mamma Eva  o svägerska..


                  

                                   systrar på riktigt fest o spex humör!! hiih

                                                  

            


                 kusin Jeje....


                            ardita..

              

              

                                

                                  Goda skratt med härliga Tjejer...   !


Kvällen blev inte sen, gick hem innan elva.. det var lagom:)

hemma väntade  ju Darlingen... Dimi var hos vännen Jose,( Christines dotter..)

På söndagen var de sportevenemang i Höör..  Boxnings klubbens dag...

lägger in bilder under dagen!   


Nu måste jag meditera o göra ett nytt försök att hjälpa andemannen över till Ljuset!


Kram & Kärlek från Mej...


 
 
Ingen bild

Skeptiker

10 september 2012 22:36

Alltså ursäkta mej men ska man inte gå till läkare om man har en så sjuk pojke i stället för att hålla på med kvacksalveri, är det verkligen tillåtet????????

cajsa jussila

11 september 2012 16:01

jag blev fruktansvärt "sjuk" jag med, när jag oxå fick kontakt me mannen,... de var hemskt:(

pojken mår bättre... krAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards