cajsadiva

Direktlänk till inlägg 16 september 2012

söndag en skön da´

Av cajsa jussila - 16 september 2012 12:27

  



Vilken Härlig helg jag haft!  I Fredags eftermiddag kom min mamma o hämtade Dimi , de skulle hjälpas åt att passa brosans hundar, när han och Bitte åkte till soliga Spaninen   Till Torrevieja... där vi alla bodde en gång på  härliga 90talet...det var en rolig period..

 

bild tagen nu i Torrevieja.. brosan med fru Bitte o Dottern Felle..

Ser ut att ha väldigt skoj!   


   Jag gick till kusin Linda efter att mamma o dimi åkt iväg...

 

Linda o hennes son Filip höll  på att möblera om...

jag hjälpte till så gott jag kunde...


Det tog någon timme sen åkte vi vidare till mamma ..


på vägen dit plockade vi upp kusin jeje o moster Bibban..

 när vi kom blev var huset fullt.. (brosans döttrar barnbarn mamma o dimi  var redan där)

     Eve mös en stund i soffan...

   mös gjorde Jeje me när hon fick massage av Linda..

   Filip lekte med Julian...

  jeje o lady...

  sötisen Julian....

kvällen blev jätte mysig tillsammans me släkten..   


På lördagen flög    Darlingen till Polen..  han skulle hämta ut hans nya körkort.. 

e nog hemma igen måndag el tisdag..

   

några dagar tillsammans me Sonen Matteus...   


I går var det en solig lördag.. jag o moster bibban blev bjudna på  en super god middag hos kusin Sussie... lax me potatisgratäng o hemmagjord hummer sås..   

himelskt Gott... !!


Sen på kvällen  gick jag o Lady en lång runda ... blev skit trött o hamnade  resten av kvällen i soffan!   

Trots att vänner o familj ringde o försökte locka med mej ut så  lyckades dom inte ...Soffan vann!!   


Istan var de fullt ös... då B2 en pub  i stan körde sista kvällen ..

det kändes ju lite trist  att stället  stängs ner, man har ju haft mycket skoj på den puben!   jag o Arek träffades där för första gången o  de sa banne mej   MEGA KLICK!!  hih

                                                                                                                 


            

                                                            


                                                  


                

 Förhoppningsvis blir de ny ägare o nya tag!


         Idag e det Söndag.. 16 september....Min kusin Johan Fyller 30 år..   


                                     


   


                 

          ETT VARMT  STORT GRATTIS TILL DEJ KÄRA KUSIN!


           Moster, Mamma o Dimi ska åka hem till Johan  o gratulera..   


Nu ska jag börja med Lunch.. pasta med tomatsås, fetaost o oliver...


 

                                   

                         fick denna bild   skickad till min mobil,av min kusin.

                                                     här e jag 29 år..   


                                         SÖNDAGS   KRAM  TILL   DEJ

          

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards