cajsadiva

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av cajsa jussila - 27 augusti 2012 13:24


                                  HÄFTIG UPPLEVELSE.... !!


I morse när jag mediterade så kände jag plötsligt hur någon drog tag i mej!!

   kände en kvinnlig närvaro...

                                             

                                


När jag öppnade mina ögon såg jag kvinnan från i går...

Hon pekade ut mot hallen... " ja, jag ska städa undan skorna" tänkte jag

kvinnan hade tidigare sagt att jag hade sån röra i min hall... ! hihi


'jag fortsatte att meditera en stund o kvinnan försvann...

någon stund senare så bestämde jag mej för att röja undan

               bland alla  skorna...  


jag började plocka undan  o rensa.. då plötslig klinga det till i en gympa sko!

jag tryckte ner handen o kände nycklar i handen!  



                               Där i skon , låg mina borttappade nycklar!!  


                                    

          hade tappat bort dom i fredags o letat som en galning, Överallt!!


                          "snälla guider ,var e mina nycklar ?"

          

                           hade jag undrat högt under mitt letande..


                                men inte fått fram en endaste ledtråd!!


                                         Men visst hade dom hört mej!!


för i går kom ju andekvinnan och  tyckte jag skulle städa bland alla skorna !!

Och Där i en Gympa sko låg mina bortappade nycklar

                                              ... O T R O L I G T !    


Så i dag e jag ännu mer Gla´hihii  


Det är en solig dag... jag ska blogga klart sen dra ut...

Dixi sitter här i soffan brevid mej.. hon ska jobba i kväll .. de känns så härligt när barnen har arbete... så de kan tjäna egna slantar , de ger god självkänsla  !

kram på DEj ..  Vi ses!


Ovido - Quiz & Flashcards