cajsadiva

Direktlänk till inlägg 6 januari 2013

nytt år nya äventyr:)

Av cajsa jussila - 6 januari 2013 13:06



Äntligen e Julen slut o man kan lägga in ett nytt krut, på de nya året   

 

 

Julen firade vi några  gånger ;) 

 

              

       

                               Tomten kom o gjorde barnen glada...   

 

       Dimi och Anna 

 

   Kvällen hos moster Bibban var Rolig, med barn och kusiner....  

 

      

 

tack Moster... :) 

 

Sen blev det ostbricka Kväll hos mej , barn o vänner samlades i min vrå!

 

barnbarnet Celinn spelade munspel..

 

Alva skrattade glatt! hihi

 

 

 

Julafton blev hos brosan o hans fru Bitte,, massa mat o massa pers.. haha

 

              

tomten kom även denna kväll, med massa paket!!

små flickorna ville sitta i tomtens knä... det ville dom stora flickorna me! hihi

 

systrarna Eve o Sandra....

 

      

söta tomte ungar

 

        

                              Jag o Sandra e faster till henne:) 

 


Nyåret firades hos Evelina o Patrik... (jag e faster till henne)...

det var super trevligt!!   god mat o mycket goa pers...!

    

På dagen gick vi upp till vännen Ardita o hennes dotter Jennifer...

 

hade några riktigt trevliga timmar tillsammans...

 

Ardita.....

 

               

Jennifer o Dimi ... så gulliga hahha... 

 

            Sen på kvällen blev de nyårsfest hos Evelina o Patrik som även firade hans 30 års dag.. hurra hurra hurraaa!

     

                                           Gott Nytt År !!!   

 

maten var underbar skagenröra till förrätt..,. Lax me hummer sås o kräftor till varmrätten... o maräng o glass till efterrätt.. Allt var så himlans gott!! 

 

     

 Dimi me broder Mio.... 

 

                            

 

 

Dottern Dixi o pojkvännen Erik är ju i thailand....

åkte den 16 dec o kommer inte hem fören i februari.. !!  

 

    

                                VI SAKNAR ERIK O DIXI SÅ MYCKET!! 

 

Å så har de tatuerat sej ....! 

 

        

Erik gjorde hela armen aj aj aj va de måste ha gjort ont!!   

 

Dixi gjorde en ros .... 

           

fina tattos  o dom e nöjda båda två!

jag o dixi mailar varje dag.... saknar henne såå..... :( 

 

Darlingen kommer hem fr Polen i morn... 


min älskling, jag har saknat dej me !   

 

Idag är det den 6 januari.. Sandra o Josefs Son Julian fyller ett år!

 


det firas med ett stort kalas!   Grattis Julian!! 

visst e denna bild bara HELT UNDERBAR!!?   

 

jag mår inte alls bra har ont i halsen o blivit förskyld, så jag vilar här hemma...

Dimi åker dit med Mio och Carro... hon ska sova över hos dom... sista julovsdagen e i morn, på tisdag börjar skolan igen!

      

Dimi e jätte nöjd me alla klapparna o att julovet varit långt o skönt! hih

 

Jag e jätte glad att vardagen åter komit o att vi e inne i ett Nytt år.. 2013....

E redo för nya Äventyr!!     Puss o kram ..  

 

 

    

 
 
Ingen bild

Nadia Gysling

15 januari 2013 15:52

Hej! Jag skulle behöva din hjälp med en sak! Tror du att du skulle kunna hjälpa mig att hitta min gråa tröja med texten "Los Angeles" på som jag fick i julklapp av min pojkvän. Senast jag såg den låg den slängd på mitt golv på nyårsafton. Dagen efter bytte jag rum med min syster. Kan inte hitta den någonstans trots att jag packade ner allt i rummer och packade upp allt igen. Skulle bli så glad om den kom fram!

cajsa jussila

17 januari 2013 14:48

hej,, tror den åkte me bland din syster saker :) ta en titt :) kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards