cajsadiva

Direktlänk till inlägg 12 januari 2013

Ny Lördag...

Av cajsa jussila - 12 januari 2013 11:18



                                                     ''

 

                                       Igår Fyllde mitt barnbarn Engla 9år...        

 

 

 

    

 

GRATTIS KRAMAR FRÅN OSS...    DU ÄR UNDERBAR! 

 

Jag köpte  henne detta fina silver set..

 

 

                              Idag är det Joses födelsedag... Hon fyller 14 år!   

 

i eftermiddag åker vi och firar henne...    Jose är en boxar tjej :)

hon tränar flera gånger i veckan , häftigt!

 

Hon är dotter till min bästa vän Christine.

                                                     

      De blir god middag tårta    och god dryck     

 

 

                                                        Grattis Jose !   

 

 

Darlingen har komit hem från Polen... Det känns så skönt att honom himma igen;)

 

       

 

i går åkte vi iväg o kollade på "stugan" hihi ja de e ju inte mer än ca 45 kvm !!

Men ska Bli större!!  Tyvärr kunde vi bara köra o kika utanför, eftersom där ännu  bor någon, men  i feb får vi nycklarna!  

                                                                                

 

Självklart har jag fått uppleva andligheter....

     

har änglar runt mej, känner deras närvaro det känns tryggt!

 

En ung tjej ringde o berättade att hon  kände sej förföljd...

 

 " jag ser ingen, men jag känner att någon går bakom mej"! sa tjejen..

 

de e din guide/ängel som går med dej, sa jag..

 

en äldre man hade ställt sej vid hennes sida... "jag går nära" sa han...

 

Mannen förmedlade,  att han hade en stor hund med sej..   

 


" Bianca", hörde jag.. o springandes kom en st bernard! hi

Hunden satte sej vid mannens fötter... jag förmedlade vidare..

 

"Farfar o Bianca!"  utbrast tjejen,  hennes röst var klar o full av energi...

hon blev alldeles salig över budskapen...

 

"Nu behöver jag inte känna mej rädd", sa hon...

 

självklart behövde hon inte det,  farfar o hunden Bianca går nära...    

 

 

Har mailat lite med Dixi i morse... hon o erik har det bra i thailand... 

     

vackert o mysigt ... men vi saknar dom väldigt mycket , mer o mer!

de har varit i väg flera veckor nu , o har ännu ett par veckor kvar att tillbringa på stranden baren o poolen;) 

    

ta hand om varann... Älskade Ungar!   

 

Nu ska jag ta o sätta fart.... tvätta städa o fixa inför kvällen..

varm kram till dej , ha en fin lördag!   

 

      

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards