cajsadiva

Direktlänk till inlägg 28 januari 2013

så jävla trött

Av cajsa jussila - 28 januari 2013 11:08


e så jävla trött på sjukdommar nu!! tvi fan rent ut!!

 

 Både jag o Dimi har åkt på de ena efter det andra....först ut var  kräksjukan...

 

  Blääää vad vidrigt!   

sen åkte vi på magsjukan.... o nu till sist Influensan.... feber o halsont!!

Dimi har pysslat om mej....   

 

            jag  känner mej äntligen på bättringsväg!

 

Dimi åkte på influensan igår,, så nu e de jag som passar upp henne.,

 

                                        slänger in några bilder från Joses 14års middag....

christines dotter och hennes söner oså vi, samlades för att fira hennes dag,,,

 

 

Dimi o freddie.... jämt har de nåt spratt på gång!

  pontus o hans flickvän sabina..

 

      

Födelsedagsbarnet Jose... :)

                                  

                                                        den smarriga tårtan!

 

 


Trevligt firande o dagen efter var vi trötta o slappa me filmtajm:)

            

                          

 

har haft en tuff period men håller på att ta mej ur den nu....

 

den kan jag berätta om lite senare.... Måste spara all energi jag har...de kommer behövas.. ha en underbar dag... kram kram   

 


 
 
Ingen bild

Karin Hack

8 februari 2013 12:33

CCAAJJSSAA!!!!!!!!!!!!! Uppdatera <3

cajsa jussila

10 februari 2013 09:07

jaaaa jag ska :-))

 
Ingen bild

Jessica

2 mars 2013 23:25

Hej Cajsa! Jag hoppas att du kan hjälpa mig och min sambo. I måndags när min sambo hade kommit hem från jobbet så skulle han en timme efter hämta mig, då var hans nycklar spårlöst borta, men dom måste ju vara någonstans hem omkring då han lyckades låsa upp dörren med dom. Vi har letat ÖVERALLT känns det som, men vi hittar dom inte :( Kan någon lyckats tagit dom? Vi bor i en trappuppgång med två grannar, känns inte som någon borde ha tagit dom. Vart är dom? Kan du hjälpa oss? Tack på förhand!

cajsa jussila

4 mars 2013 08:31

hej känns som att ni hittat nycklarna?:)

 
Mathilda

Mathilda

3 mars 2013 12:59

Hej.
Jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med att hitta mitt bankomatkort. Det är ett Nordea kort som är blått, och ligger i en plåtplånbok. Det har varit försvunnit sen jag och min syster bytte rum med varandra och det var för några månader sen. Och då jag har 200kr på kortet så vill jag gärna hitta det. Skulle betyda sjukt mycket om du kunde hitta den :)

http://mathiildaa.blogg.se

cajsa jussila

4 mars 2013 08:30

hej kortet åkte me tidningar papper osv. du finner den :) kram cajsa

 
Ingen bild

Jessica

26 mars 2013 12:10

Hej !

Min pojkvän åker till Barcelona på torsdag och hittar inte sitt pass . Jag har letat igenom hela lägenheten och det är endast hans pass som kan finnas här . Han heter Mustafa . Tror du att du kan hjälpa mig att hitta det ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards