cajsadiva

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2014

hemmet fullt av oönskade änglar...

Av cajsa jussila - 12 augusti 2014 16:35

   Hej, Kära Du.... Idag är det en lugn behaglig tisdag.... 

Äntligen har jag fått ro i mitt hem & hjärta!!

                                                                                                

 

Låter kanske lite märkligt att jag e så överväldigad över mina ängla besök o känner stor tacksamhet för dom.. det är jag , av hela mitt Hjärta , men måste erkänna att det även har  en mörk sida.. 

 

Har i över en månads tid  haft "besvärliga andar" i mitt hem... de har hållt låda , både dag o natt.... att de " hållt låda" menar jag med, att andarna väckt mej på nätterna,  genom att öppnat lådor i köket, skrikit och klampat runt o skapat en oerhört tung energi runt mej! 

 

                har kännt mej dämpad och instängd i mitt eget hem... har endast kunnat vara iväg  kortare stunder, sen har en stark oro komit över mej att jag "måste hem" !...

 

har känt mej bevakad o iakttagen hela tiden.... ingen mysig känsla kan jag lova!! 

 

 Vår hund lady  har varit så trött o utmattad....   här e hon;)

 

Lady har väckt mej på nätterna o varit så rädd.. har  stirrat ut i luften.. hela hon har skakat av skräck!  det har varit så jobbigt för henne...

 

I går fick jag äntligen hjälp att få bort " de bråkiga änglarna som stört oss"!

 

Fick kontakt med ett Medium, har aldrig tidigare pratat  med denna kvinna.. vet inte ens vart i landet hon bor :)

 

men hennes visdom o starka förmåga var till en sån stor hjälp!   

Hennes guide Louise, var med  o gav mej den hjälp jag behövde... "du har suttit ett kök för drygt en månad sedan Cajsa, i detta kök fanns andliga aktiviteter.... du fick med dej dom hem! 

                                                                                                  

jag förstod direkt vad hon menade och  i vilket hem jag varit i....

 


Det var  ett besök hos min barndomsvän , när jag klev in i hans hem, blev jag direkt "överfallen av själar"! de fanns överallt!  

 

"Jag ska ta det lugnt, ska ta det lugnt", intalade jag mej, o kände paniken stiga...

 

Shit va här e Andar! sa jag till min vän..... han tittade förvånat på mej ,o log lite nervöst..

 

 när jag sedan  kom in köket , så var det som att gå rakt in i en dimma!

 

 

jag kunde verkligen Ta på de tunga energierna...!  

 

kvällen flöt på hos min vän , men andarna var över oss hela tiden... de lämnade mej inte för en sekund.. det var en  trevligt afton, men jag blev helt slut ! 

 

Så jag förstod på en gång när mediumet beskrev platsen... Men att jag som hållt på med det andliga i så många år, att jag skulle dra med mej ett gäng "oönskade själar hem till mej " var svårt att ta in.... "hur kunde jag missa dom"!?  

 

Ni som följt min blogg från början , vet ju om att jag varit med om väldigt obehagliga saker me objudna andar.. då jag som 17åring  blivit hemsökt av en väldigt ond ande! 

 

så jag har varit väldigt försiktig sendess... men nu var inte dessa själar som nyligen stört  oss,  några onda änglar... absolut inte... men väldigt påstridiga o jobbiga kan nog påstå, utan att skämmas för!    hi

 

Andarna förmedlade via Louise att de hade minnsan sett till att jag kände mej instäng i o inte tog mej ut..

 

" du ska utveckla din mediala gåva, och det har du gjort under denna tid, fortsätt så , detta är din framtid!" 

 

änglarna tyckte att jag skulle ut bland folk o förmedla min andlighet,

 

"du behöver ej vara rädd , det finns inga beskymmer.. Cajsa du är redan erkänd hos människor !" 

                                                      

Så denna pina  som jag o lady fått stå ut med,   under flera  jobbiga veckor , har alltså handlat om att jag inte får tappa min inspiration och  min tro på det mediala o framför allt på mej själv som Medium....! 

 

erkänner ju att det är så sant de som kom upp.. Men änglarna kunde väl förmedlat det lite snabbare och i ett lugnare tempo! hihih så hade vi  sluppit alla sömnlösa nätter !   

 

Mediumet hjälpte mej att få iväg dem o lade ett beskydd över vårt hem... 

 

                          

 

Jag märkte omedelbart skillnad.... luften blev så mycket lättare, både i synen o in andningen... det var som att andas in en frisk alp luft !       


Inatt sov jag o Lady gott o vi snarkade i kapp...

enligt Dimi ( min dotter)  hi   

 

 

Jag ska väl tillägga att jag aldrig tvivlar på mina mediala förmågor, men att jag ibland kan känna som att de e kanske dags att ta en paus, att göra nåt annat..

 

Men nu har jag fått klart för mej att , Änglarna vill absolut inte att jag ska sitta på latsidan ! haha,,

har några ideer som jag bearbetar, o kanske ska jag ta detta som ett tecken,

 

  " att Go for It"!    

 

 

 känslan att någon  iakttar  eller förföljer mej finns  inte kvar...

 

allt är återställt... Nu känner jag mej glad o full av inspiration igen .. det spritter i hela kroppen! hehe  

Visste du att var o en av oss har en egen skyddsängel som följer oss under hela Livet?

E det inte fantastisk?!     

 

 

 Så sluta aldrig  att Tro på dej själv... våga tro på att Du en det Bästa som finns!   

 

     

 

Puss & Kärlek till Fina Dej ...  // Cajsa 


 

 

 

 

 

 

 


 
 
Ingen bild

Christine

12 augusti 2014 18:47

Du är bäst söstra mi <3

cajsa jussila

12 augusti 2014 20:05

åh tack Love You!!

 
Ingen bild

Kerstin

12 augusti 2014 20:44

Märkligt hur vi möttes i livet en gång. Den som förklarar det? Men jag älskar dig ändlöst.

cajsa jussila

13 augusti 2014 09:35

vårt möte var helt klart bestämt i stjärnorna:) du e UNDERBAR VÄNNEN O ÄLSKAR DEJ ... HUR LÅNGT SOM HELST.. :-) PUSS

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards