cajsadiva

Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

Närmast mitt Hjärta... (`v´)

Av cajsa jussila - 31 mars 2010 17:34

Vad kan en Mamma säga om  ens barn..?

vad e de man känner.. Bara en himla Massa Kärlek<3

 

Skulle kunna fylla flera sidor av min kärlek o stolthet för dom..

men samtidigt finns de ständigt en oro som man bär med sej, där inne i ens hjärta... Oro över att de ska illa för dom.. Att  någon av dem de ska hamna i fel spår.

 

o tro mej, jag har varit där, som Mamma..  Burit o kämpat med den hemska förtvivlan , sömnlösa nätter.. Kudden nästan dränkt av Gråt,kväll efter kväll...en Smärta som e obeskrivlig!!

 

Som att krypa på knä i asfalten.. fy vad Ont det gör!

 

Jag Hade aldrig klarat de Utan mina Vänner..  Ni fanns där lyssnade ,kramade ,såg mej..

 

Men min inre styrka gjorde att jag Aldrig vek fr mitt barns sida..En Trofast Livlina e mIn roll, som  Mamma..

 

Mina  guider fanns  oxå där, De gav mej kraft o klarhet.. Imitt Hjärta så visste jag att de skulle ordna sej...

 

Jag har 4 barn.. som jag har Olika relationer till..

 

Men De får ändå lika mycket från mitt Hjärta...

 DEN STORA OÄNDLIGA KÄRLEKEN!!





Mio 19år                                                         Kim 23år


    

Dixi 18år                                  Dimi 8år 

 
 
Ingen bild

Christine

31 mars 2010 18:23

Cajsa min fina underbara vän. Äntligen har du börjat blogga och givetvis så gör du det otroligt bra! Dina ord är som bomull för själen. Cajsa.. Tack... för att du är just du.

 
Sari

Sari

31 mars 2010 19:32

Läs min blogg.Jag utmanar dig;o))

http://www.tuulikki.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards