cajsadiva

Direktlänk till inlägg 16 maj 2011

sång o meditation...

Av cajsa jussila - 16 maj 2011 11:23



God måndag..! trots en regnig morron så känns dagen härlig!

 

har mediterat en liten stund i morse... rogivande!!   

 

 

Har några själar som "hängt efter mej i helgen"... två kvinnor.. som stått på sej.. 

redan i går fick jag kontakt, o den avslutades i förmiddags ,under meditationen...


Lyssnade till lugna låtar under tiden... nice....   .......


 

I veckan lyssnade jag till Dimis skön sång...

Skolan hade familjedag, de flesta föräldrar o elever var på plats.. o som vanligt stod Dimi för solo sång!!

 

        

 

tralalalalalal-----    fina sommar visor..

alla barnen var så duktiga!....

 

       visa av låtarna svängde rejält!!   hihih

 

Tyvärr blev vädret inget vidare, skiftade snabbt.... Från en solig dag till en grå kväll.....

 

     Var ute med Lady när solen stod på topp...  

 

      underbara blomstrande träd..!!!

 

   idag  fattas solen.. tittade fram i förmiddags ,men nu skimrar den lätt bakom molnen..

 

Värmen e så viktig... Energi givande..!!

 

 Har  fått min  dagliga värme o energi ... genom min meditation...

 

Lägger alltid ljuset över mej... den lyser o värmer hela dagen! hih

 

          måndags kramar till er alla...   återkommer under dagen med helgens andligheter!

    

    

 

   

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards