cajsadiva

Direktlänk till inlägg 2 april 2010

Skratt Sång Tårar & Vänskap

Av cajsa jussila - 2 april 2010 16:03

Hej Alla Ni Kära , Som Följer Min Blogg!!

 

Gårdagen blev så Lyckad..!!!   


Kvällen började me lite middag.. 2 av  mina vänner,christine & sofia..

därefter tåga de in fler vänner o Grannar.. De blev så klart lite "seans" o tårarna o skratten gick hand i hand..


jag e Alltid väldigt noga med att påpeka innan en sittning.. att "ni måste tåla sanningen"...De är väldigt mycket som kommer fram som personen jag  ser till, inte alltid räknar med...

 

Deras blick o förväntan e på topp ,blandad me nervositet, Men Under sittningens gång så ändras blicken o kropps hållningen..

Då deras gudier förmedlar saker som de Absolut ej räknat med..  självklart blir många väldigt känsliga,

jag anser att man  inte bara kan spå  i framtiden, utan i Nuet..

 

Man ska leva & älska i nuet..  

 

Självklart får jag ju även  fram,vad som ligger i framtiden.. men om vi ej vårdar nuet så  e risken att vi ej tar oss dit .."till den Lycka som finns o väntar för var o en av oss.."

 

Det förflutna spelar så stor roll.. den lägger ut vägen vi "borde ta" men jag anser att har man haft ett tufft förflutet ,så innebär de inte att man INte kan bryta de mönster ..

 

Varför tillåta sej bära på smärta o orättvisa?

 

Man skapar sitt eget Öde.. Guider vägleder i kärlekens namn. Men det är väldigt sällan som   personen ser den vägen.. o de e Just Där som jag kommer in!  

 

jag kommunicerar via Guiderna o lämnar Budksap..


 Det  blev en väldigt stark känslofylld kväll..

Mångas  Livs öden blandades  med  tårar o varma kramar.


Så  mycket skratt o Kärlek:)  


jag förmedlar ALLTID med mitt HJÄRTA..

Min fina  son Mio, kom me vännen Pontus.Det blev   gitarr spel o   sång..


de var underbart.. Vilka Glädje spridare! hi


Kvällen avslutades på stans Pub.. Pil kastning o goda Öl:) tusan va skoj vi hade:-)

Tack alla Ni som bidrog till att denna kväll blev så LYCKAD...  Vänskap, Sång ,Skratt & Varma Kramar.. vad mer krävs egentligen? hi


KÄRLEK TILL ER ALLA!!  Tog ett litet ax plock av bilder.. tyvärr kom inte alla me på bild som var här igår. .. Glad Påsk Ät Massa Ägg & Ge Mycket Kärlek till varandra .. pussss

G                          

 
 
Karin Hack

Karin Hack

2 april 2010 19:23

Jag vill också ha en sittnig... När jag kommer hihi

http://karinebba.bloggplatsen.se

 
Sari

Sari

3 april 2010 14:32

ha en underbar Påsk och hälsa de i Stehag:o))

http://www,tuulikki.blogg.se

 
Ingen bild

Kerstin

5 april 2010 16:43

Haha Cajsa...vet ju PRECIS vad jag hade fått höra den kvällen!!! Gud vad jag saknar er!!

 
Ingen bild

Christine

6 april 2010 20:20

Tack kära Cajsa för en superduper kväll ... puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Presentation


Hej ! här e jag med min andliga blogg.. häng med mej på min resa:))

Fråga mig

366 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards