cajsadiva

Direktlänk till inlägg 6 april 2010

Yrsel ,Telesamtal & några Bilder..

Av cajsa jussila - 6 april 2010 12:19

Hej kära Ni..Sovit gott??

DEt har Inte jag!... vaknade av värsta Yrseln!  kunde knappt ta mej till Toa..! hela rummet gungade o jag  var övertygad om att jag   skulle svimma!!

Men de var bara att bita i hop o hålla sej längs väggen.. Väcka Dimi  hjälpa henne till skolan.. fast hon  fick själv gå dit idag..benen bar  ej..

Vi bor granne med hennes skola.. så jag ser den,från mitt fönster.. 

 

hon fick ta med hennes mobil så jag hade henne i luren under "hela färden" o vi vinkade till varann ..  

Det tar ca 2 min att gå till skolan.. sköönt...

 

Sen  slängde jag mej i soffan för att vila..  Men Telefonen ringde i ett, och till sist, så jag svarade jag... HALLOO!!

 

Det var min vän Christine..såg då att jag missat flera andra samtal..  

I min vardag så ringer det från morron till kväll.. i både mobil & hemlur..!  

 

  Man kan nog ej riktigt föreställa se j det..förutom  min  familj o mina vänner..

De e ju vana att de blir avbrutna, av att den andra luren  ringer

 

 "vänta lite ska bara svara den andra " så e de jämt.. !! hi

 

Just nu vid detta inlägg har det ringt 1 gång o fått 2 sms!!

 

En dag bestämde jag mej för att  "räkna alla samtal o sms" .. resultatet blev..12 samtal & 22  sms!   !! ihi  Då och då råkar jag ju ut för "lugna dagar"

 

 Men jag tror att personer har förståelse, att de kan ta ett par timmar innan jag svara på deras sms..

 

 Har heller  ingen möjlighet att lyfta lurten varje gång.,. kollar vem som ring el skickat sms , försöker "memorera " så  när tid finns,  kan  jag ringa upp..

 

Tänkte sätta in några nya bilder från helgen...

Min Brors dotter Felle har tagit bilderna .. Hon e Jätte duktig!!

  

Bilderna:1. Dimi & Minilini (Alva).. 2.Jag Christine Eve & Minilini 

 3.Jag& dimi

        

   

Nu har de skickats 2 nya sms..har mobilen liggandes här intill.!

Ser att det är två av mina finaste vänner.. Christine & Kerstin..

Ska gå o tappa upp ett varmt bad.. kanske kan det dämpa min  yrsel...Ligga där o bara slappna av..  svara  på ett o annat sms/samtal  puss o Önskar  er  Alla en Fin dag !

 
 
Ingen bild

dixi

6 april 2010 19:27

vadå ringt? :p hahha mår du bättre nu? älskardig

 
Ingen bild

Christina H.

7 april 2010 16:29

Vilken underbar bild på Dimi där hon håller i Alva, så vacker hon är!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards