cajsadiva

Direktlänk till inlägg 18 april 2010

Söndag...

Av cajsa jussila - 18 april 2010 14:19

  

Hej på er Alla!!

 

Helgen har varit så rolig o bra!!  

 

Ifredags så var de ju Pontus 20 års fest! Det var så Trevlig, god mat, härliga människor & gott vin!!

 

Mio höll ett roligt  tal o Dimi ställde sej upp och sjöng Happy Birthday   Det var jätte fint o  många av oss, fick gås hud!

 

Väntar på bilder,,glömde min kamera hemma..

 

blev det några andligheter denna kväll? undrar ni säkert..

 

På förfesten ,blev de andligt.. En ung pojke tog kontakt, han

 

ville förmedla kärlek , till hans kusin som  satt där med oss..

 

det var starkt och fint ...

 

Ett par timmar tidigare hade jag varit uppe hos min son Kim, och hans sambo Linda..

 

jag "kände av " om mannen fanns kvar.- Ni som läst tidigare inlägg vet ju "vilken man" hih

 

Han var inte där..energin i deras hem var behaglig..

 

Men när vi skulle gå ,  och stod vid ytterdörren , Linda gick strax före oss ,skulle hinna  med bussen.. vi sa "hej då"  och då  kände jag en  stark doft av "Mannens rakvatten"    

 

"följde han  efter henne nu?" tänkte jag fundersamt.

 

Jag får nog allt åka hem  till dom igen, med Rökelser , så jag kan rena "det känns  som  att, mannen kommer och går".

 

Lördagen.. var jätte trevlig me massa skratt!  

Kim o Linda tittade in ,  sofia och kenneth var oxå här..

 

 

  

Fin Bild  

 

vi hade så trevligt o käkade tillsammans ...Arek var på jobb och kom inte fören senare på kvällen.. Marie min vän o kära grannen kom förbi..

 

När Arek kom så hade han en låda Öl med sej..   Vi samlades i soffan och njöt av varsin kall öl..

 

Teven stod på och killarna ville se mc program..men vi "tjejer" tog tv-kontrollen o gömde den.!!.

 Vilket liv de blev på dom!haha  

 

Det gjorde Allt de kunde för att hitta den ,Kennet vände upp o ner på både sofia & grannen.  de hängde upp o ner haha..

 

sen plötsligt låg vi på golvet o brottades. helt Galet!!

 

Men någon Tv kontroll lyckades de Aldrig hitta !!

Den låg i Sofias Bh !!   Jag har inte skrattat så här mycket på evigheter.. En Tokig ,men förbaskat Rolig Afton!!

    

  

 

 

Nu tar jag med er några timmar bakåt igen.-.Lördag eftermidda..

 

Mio o hans fina Flickvän Carro firade 1år igår..  Mio-den-stora-romantikern-- hade fixat en överrasknings dag .. !!

 

Carro fick endast veta att hon  skulle vara fin  klädd..  Ni kan tro att hon var Nyfiken hih och vem skulle inte varit det! ? hi

 

De blev hämtade i en STOR vit Limousin.Som körde de till Ett flott hotell i Malmö, där de skulle övernatta,  njuta av choklad,varandra  & skumpa! 

 

Så Fina       De körde förbi mitt hus, så jag sprang ut i bara raggsockorna o vinkade  till dem  .. De va så fint o jag blev lite rörd..

 

Så min helg har varit så Rolig o  fin.. 

 

Nu Ligger Arek i soffan, Dimi leker med kompisar.. vi ska strax äta o sen blir de "samling i soffan"..

 

Skön Söndag till Er Alla  

Återkommer i morn med  "andliga upplevelser"  

 

 
 
Ingen bild

Fiaia

18 april 2010 17:52

Ja gud så kul vi hade :) Och att de verkligen inte hittade den, det var så kul :) Även duschen var värt allt :) Att slänga vatten på Khennet och se hans blick var obeskrivlig :) Tack för en mega kväll. Kram på dig

 
Ingen bild

Christine

21 april 2010 09:04

haha jag kan se er framför mig hur skoj och tokroligt ni hade haha tack för att du delger oss andra.. :)))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards