cajsadiva

Direktlänk till inlägg 20 april 2010

Mina Läsare..

Av cajsa jussila - 20 april 2010 09:06

 

MIna Läsare.. detta är till Er..   

 

 

 Jag Vill tacka  för alla Fina kommentarer,här på Bloggen, det värmer i  hjärtat! 

har mediterat här denna  morgon  o känner mej öppen i både sinne o hjärta !! hi

 

Ska därför se om jag kan få upp något, om Er läsare!

 

Sätter mej o blundar,andas lugnt o låter hela kroppen  slappna

 

av, när jag känns lätt som en fjäder ,så öppnar jag upp mina

 

sinnen o frågar.. "  bilder på mina läsare"

 

Bilder o gestalter kommer då fram... Jag  gör egna  tolkningar av  det jag ser.

 

Jag får upp att en av er har nyligen blivit hund ägare..  

 

En har gråtit i natt..   Du känner en stor förlust över något..

 

Till sist får jag fram att det är någon form av tävling, som väntar,  för en  av Er.. 

De blir seger! MInst 2a kommer ni !  

 

Känner någon  sej "träffad" så hör av er till mej!!   

 

 

I eftermidda kommer Sebbe..!

 

Äntligen ska jag få hjälpa till,  med de "själar som låser honom"..

 

Jag tror absolut att det är någon från andra sidan som "kämpar med att få kontakt"

 

Vi ska lösa detta i dag, så att Sebbe slipper uppleva det obehaget igen...

Ni kommer få veta hur det gick, lite senare i eftermiddag!...

 

kram & Njut av en Underbar dag   

 
 
Ingen bild

Pia

20 april 2010 11:54

Jag känner mig 'lite träffad', jag var hundvakt hela fredagen till min sons hund som han nyligen har skaffat, om det möjligen var det du såg.
Hälsningar Pia

 
Ingen bild

Sebastian Olsén

20 april 2010 19:15

tack för allt Cajsa va jätte skönt att komma hem igen och verkligen känna lätta + jag ska tävla den 9 maj så känner mig lite träffad men det behöver ju inte vara jag men man kan ju hoppas :D

 
Ingen bild

Hannele

21 april 2010 21:37

Hej Cajsa!
Även jag känner mej "träffad"...i söndags kom våran "fosterhund" hem till oss,när hans matte åkte bort. Hugo stannar nog några veckor hos oss,så jag räknas väl som tf hundägare...hihiii
Läset ditt blogg nästan dagligen...Du skriver sååå fint!!! Puss & kram till er alla!//Hannele

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards