cajsadiva

Direktlänk till inlägg 20 april 2010

Sebbe..

Av cajsa jussila - 20 april 2010 19:27

 

Nu har Sebbe varit här..

 

 

Hade sett framemot att få hjälpa honom, att bli kvitt den ande som öppnar dörrar , iakttar, väcker och låser honom..  de vill säga håller fast  att det ej går att röra sej..

 

 Fruktansvärt obehagligt!!

  

Jag fick kontakt med en Stor Lång Man..

 

Han förmedlade att han fanns i köket o visade mej bilder ,jag beskrev det jag såg..

 

Sebbe bekräftade.. " det är vårat kök"...

 

Han sa vidare, att han är mest på Sebbes rum.. Mannen visar mej bilder..

 

Sebbe bekräftar åter " det  är mitt rum"..

 

Mannen  står brevid mej o jag får mitt i seansen, huvudvärk och ont i mina ögon.. de bränns i dom..

 

"har du ofta huvudvärk och ont i ögonen? frågar jag Sebbe..

 

"ja,  och de brukar brännas i ögonen!, svarar han...

 

Bestämmer mej för att ge Sebbe healing..

 

 Det funkar väldigt bra, han blir varm o ro fylld.. därefter renar jag honom..och sänder ljus glädje & harmoni..

 

Jag står bakom Sebbe o får åter kontakt med mannen..

 

"jag ska stanna här",säger han, jag lägger mina händer på Sebbes axlar o säger,  "jag ska hjälpa honom över nu"

 

Mannen visar tydligt att han ej vill gå.. han vill  stanna  kvar!

 

 ..men efter bara någon minut, så går han över till ljuset, där han omfamnas av nära & kära..

 

Jag ger Sebbe en rökelse,att ta med hem.."rena nu hela huset" ber jag , och visar honom hur de ska göras..

 

Han går hem och vi bestämmer,att höras lite senare under kvällen.

 

 Får strax efter ,ett sms. " de känns mycket bättre redan, sitter o väntar på bussen o bara ler"

 

jag ler brett när jag läser det....

 

En timme senare,ringer jag upp,

  

Sebbe har renat hela huset o de,"känns så bra utbrister han"!

 

Men han berättar oxå, om den upptäckt han gjorde när han komit hem,  två knytnävars slag i hans vägg,!

  

Vi båda kände starkt att de var Mannen , som lämnat ett sista tecken, från honom..

 

"det känns  jätte bra "upprepar Sebbe, vi lägger på och jag känner stor glädje  över att jag kunnat hjälpa till..

 

Och hoppas verkligen  att det ska förbli lugn o harmoni i hans hem.

 

  

Tack  Sebbe för att du ville dela med dej, av din upplevelse..   

Lycka till på tävlingen:)

 

 

 
 
Ingen bild

Sebastian Olsén

20 april 2010 21:28

tack, tack och tack för all hjälp hoppas det förblir såhär :)kramar

 
Dorpan

Dorpan

20 april 2010 23:48

Du får nog ta o försöka läsa mig en dag... Har mycket i ryggsäcken...

http://dorpans.blogspot.com

 
Ingen bild

Christine

21 april 2010 09:11

Härligt för dig Sebbe att han gått vidare nu och du får ro. säger inte lycka t ill men som vi säger på teatern break a leg *s* ja inte bokstavligt... Tack för en underbar berättelse .

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards