cajsadiva

Direktlänk till inlägg 22 april 2010

Fin Torsdag..

Av cajsa jussila - 22 april 2010 09:42

 

Hej kära Ni.... Ännu en härlig dag, e kommen!!   

 

Jag håller på att tvätta o renbädda ,så de doftar rent o gott i alla sängar! hi

Väntar  gäster i helgen, minst 3 st..   kommer sova över..

 

Det är Karin, en kär vän , som kommer på besök.

Vi träffades strax innan jag fyllde 40, 

 

Hon blev så klart inbjuden, till det firandet..o sen dess har vi hållt kontakten!

 

Vi har ej setts på över 2 år, så nu längtar vi, att äntligen få ses o kramas igen   

 

Hennes 2 fina döttrar, Christina & katarina kommer oxå med.. de ska bli så nice!!

 

 

 Här har vi  Min  dotter Dixi, Christina,Jag & Karin...    

 

Har genom dessa år "guidat" Karin i genom en hel del dejter!!

 

Så fort hon ska dejta någon  så "rådfrågar hon mej/guiderna.."

o än så länge, så har var enda beskrivning o råd ,stämt!!  

Karin  e så hjärtlig o positiv, hon e en guld stjärna!

men ack så "kräsen" hahah  

 

Jämt ska hon hitta "fem fel" på killen hon träffar !! hi

 

Men på lördag ska vi ha Andliga stunder, hennes guider kommer att vägleda henne o förhoppninsvis , kommer de att guida henne till en bra Man!  

 

Nu till nåt helt annat!!...

 

Vill tacka Pia & Sebbe för att ni hörde av Er ang , min meditation härom dagen..Kände ni er "träffade" då var det Ni..  

 

När jag nu sitter här så får jag upp ,en vacker blommande trädgård, runt dej Pia..  

 

Är de ditt hus el sommar ställe?? hi .. Jag hoppas att " du förstår och vet vart jag är" hi

 

Sebbe, här e till dej me... Nobba inte hela tiden! hi.. de finns en flicka som visar intresse..  ge henne en chans! hi

 

Jag hoppas att ni ej tar illa upp, för att jag skrev lite till Er ,här på bloggen..

 

Kram till Er Alla.. Njut av denna fina Torsdag.. o glöm ej bort att Du är Värdefull!!  

 
 
Karin Hack

Karin Hack

22 april 2010 10:47

Hahaha min underbara Cajsa, de e så sant, jag är såå kräsen, den ene drumlen efter den andre.. Hahaha.. Men du har "lovat" mig en sommarförälskelse;) Längtar såå till på lördag då jag får krama och pussa på dig igen!!! Du är min ledstjärna, en underbar vän! Vi brukar prata om dig, jag och döttrarna, att du alltid är så glad och positiv, vi önskar att vi hade haft samma energi.

http://karinebba.bloggplatsen.se

 
Karin Hack

Karin Hack

22 april 2010 10:49

GÅSHUD!! ang Pia, men hon får själv berätta;)

http://karinebba.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Pia

22 april 2010 21:30

Kära Cajsa.
Det stämmer så väl, har precis flyttat till hus och nu börjar trädgården att blomma. Tack för att du delar med dig, och ta väl hand om min kära vän Karin, för snart skall våga vägar skiljas en aning.

 
Ingen bild

Sebastian Olséns

23 april 2010 06:52

haha ännu en gång har du rätt Cajsa *ryser* haha massa kramar

 
Karin Hack

Karin Hack

23 april 2010 11:40

Min Pia ja, vi har jobbar ihop i 9 år.. Jag kommer ihåg när Cajsa spådde Pia och sa, hon sparar pengar, resa möjligvis?
Nä.. sa Pia vi ska inte resa.. Vad hände?
Jo efter en tid åkte hon och maken till Thailnad, du kan inte 'lura' Cajsa Pia, så de så:)

http://karinebba.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards