cajsadiva

Direktlänk till inlägg 28 april 2010

Systrar..

Av cajsa jussila - 28 april 2010 16:33

 

Eftermiddags mys..   .. tog ett skönt varmt bad.. sen fick jag håret flätat av Dimi....

 

Hon masserade lätt  min nacke, jag njöt i fulla drag!   

 

Dimi är en väldigt mjuk tjej, 8år och älskar att mysa me mamma,

än så länge..  ih 

 

"Mamma nu måste du lägga på, så vi kan mysa" brukar hon säga.,.

då har jag suttit i de ena samtalet efter de andra..   ...

 

 "Mamma, du e bra på att hjälpa andra människor,"sa hon  en kväll, när vi låg och läste.

  

"jag vill bli som  Du, när jag bli stor"!

 

E det inte bland de finaste,vi som förälder kan höra?

Joooooooo!!

 

Dimi Älskar sina syskon så mycket , saknar dom ständigt!

 

Stora syster Dixi 17 år, bor hos oss då och då...hon pendlar mellan oss och hennes pappa..

 

Då när hon e här så brukar Systrarna bada tillsammans borsta & fläta varandras hår.. massera varandras fötter  och händer  

 

De spelar ofta kort ihop, då blir det,skippo!

 

   

   Dixi Cajsa Trixibell   Dimi Pippi Långström    

 

 

 

 
 
Isabelle Krämer

Isabelle Krämer

29 april 2010 11:42

Underbara töser :), jätte fin bild dessutom

http://Uponfive.blogg.se

 
Ingen bild

dixi

3 maj 2010 15:26

det heter skipbo :) haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards