cajsadiva

Direktlänk till inlägg 4 maj 2010

Samma Dröm?

Av cajsa jussila - 4 maj 2010 11:22

 

Godförmiddag!!...

 

Idag e tisdag... jag  har sovit illa.. förbaskat ont i ryggen!!  

 

Sovit illa pga mardröm ..   hade  märkliga personer, runt mej.. som slet o drog i mina armar.. "kom hit, kom hit" ropade dom.

 

De var starkt ansikts målade o deras hår hade konstiga former.. en hade spretigt grönt hår,  en tjej hade en enorm tuppkam!

med ett läskigt utseende..

 

Dimi sov brevid mej ,hon har mått lite dåligt, snuva och hosta, så hon fick ta en dag ledigt från  skolan..

 

Hon väckte mej tidigt denna morgon" mamma, jag har haft en mardröm i natt" sa hon  o kramade om mej..

 

jag sov ännu o lyssnade därför  bara ,med ett "ett öra"...

 

"Det var en tjej med sån där konstig tuppkam", sa hon..

 

Då ryckte jag till och öronen öppnades!!'

 

jag vände mej om , "va sa du "? frågade jag me klar vakna ögon.

 

Dimi fortsatte.. "Ja, sån där tuppkam som  om står rakt ut på huvudet,hon var vit i ansiktet med ärr över näsan och svart målad mun"..

 

Den där beskrivingen kände jag igen!!  

 

Hur kan de vara möjligt ? att man kan  drömma om samma otäcka gestalt & samma natt?

 

JAG ÄR MÅLLÖS!

 

.. Känner att jag bara måste MEDITERA..o få kontakt med mina guider.. kanske finns det ett svar..

  

  

Jag vet att Dimi är Medial.. hon uppfattar själar  och var en av oss som såg  (den lilla ande flickan som var här hos oss, som jag och min pappa  såg ..)

 

Det förstod jag först efteråt, när  jag hjälpt flickan  över..

 

Dimi var 3½år och kom vid några tillfälle  till mej o påstod att,

 

 "flickan leker med min nalle, "... " Mamma,flickan sitter under bordet"..

 

Då trodde jag att de var en "fantasi flicka".. men de slog mej snabbt

 

därefter, att de varit ande flickan hon sett!

 

jag tolkade drömmen i natt  ,som att det e många som  vill ha kontakt med mej..

 

idag blir de en hektisk dag..  när jag gick upp ut sängen,hade  jag på mobilen 5 sms och 2  missade samtal.. klockan  var inte ens 09.00

  

under detta inlägg har jag fått 6 sms  2 nya samtal.!.

 

så visst känns de att mina armar dras åt ... de blir längre o läängre hihi

jag tycker de e så givande att få hjälpa mina med människor.. det ger mej så mycket energi..

 

Men det är svårt att sätta gränser.. det e något jag måste jobba mer med hi

 

Ska  sätta på lite te vatten o  svara på några sms o ringa  upp de samtal jag missat..

 

Men först ska jag leka en  stund med Dimi, hjälpa henne att bygga upp ett pet shops  land ..

( ca 15 min senare.. Se så fint de blev!)   

 

Vi fick välja ut en pet shops var, som vi skulle vara.. Dimi valde kaninen,med sol brillor stående på en skatebord hi

 

Jag valde den rosa trollsländan  som står vid regnbågen till vänster. hi  

Måste bara göra ett ps-inlägg!..

 

Guiderna sände mej precis ett "tecken"!

 

 En  kvinna, som jag haft sittning för i förra veckan, sände en

 

vacker Tack-hälsning, & knappt 5 min  senare , fick jag en till!!.

 

 

Så ni kan förstå, att mitt hjärta   fylls med så mycket kärlek & kraft

 

 

Tack , Ni underbara, fina  medmänniska  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards