cajsadiva

Direktlänk till inlägg 4 maj 2010

Skön kväll...

Av cajsa jussila - 4 maj 2010 19:30

 

Har faktiskt gått me lite skum "magkänsla" idag,över att jag och Dimi haft samma gestalt i våra drömmar,

 

det känns smått olustigt.. o jag kan bara ej riktigt förstå..har ej haft tid att meditera..de blir första prioritering i morn!

 

 

Har haft besök av  min barndoms vän Marie , hon käkade lite av köttfärs gratängen jag lagat idag , fick helt godkänt!!  hi

 

Som Tack för maten fick hon massera mej ! hahah.. de var sköönt!!

 

     

 

Jag & Marie firar 31 års vänskap i år.. det är helt Otroligt!

 

Vi har gått i genom Allt.. följts åt under många fina år..

Självklart ska vi fira    vårt 31års jubileum!.. ska nog fundera ut något! hi 

 

 

Dimi tog en fin  bild på våran söta lady..

 

 

  

 

Ha en skön  kväll... nu ska jag & Dimi fika te o skorpor,sätta gurkor på ögonen  &  sätta fossingarna i vars ett fotbad!!  nice.. hi  kram   

  

  

dimi kommer sussa gott i natt,... de gör vi nog båda ,ska sätta mina fossingar i min balja nu,, :)

 
 
Karin Hack

Karin Hack

4 maj 2010 20:20

Ahhhh är Lady nyklippt?

http://karinebba.bloggplatsen.se

 
Karin Hack

Karin Hack

4 maj 2010 20:37

Ahhhhhhhhh vilken lyx, jag vill också ha dig som mamma.. Vill du har en 42 årig dotter..? Pliiiisss;)

http://karinebba.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Fia

5 maj 2010 04:37

Lady ser verkligen ut som en liten råtta nu :) hihi. Så söt :) :). Vilken mysig kväll ni måste ha haft :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards