cajsadiva

Direktlänk till inlägg 9 maj 2010

Helgen..

Av cajsa jussila - 9 maj 2010 17:42

 

Sköna söndan e här!!

 

Helgen har varit trevlig....umgåtts me familj o vänner..

 

I fredags kom Isabelle förbi.. vi käkade mat och drack lite vin..

 

Marie tittade oxå in o vi hade en riktigt rolig afton me dans o flams,  

 

   

Isabelle du kan ej sitta på mina axlar!! haah

 

                                    Marie å Jag     

 

Grannarna umgicks vi oxå med! hi

 

     

                Dimi och Rose

 

Lördan..Drog jag och Dimi ut o kollade på Brandbils cortege.. Brandkåren firade 100 år  ...Därefter bjöd Sofia oss på Lunch!

 

   

Dimi åt Korv med Pommes.. jag mumsade i mej pasta sallad med kyckling.. mums.. Tack kära sofia.. de var gott o trevligt!   

 

Sen på kvällen blev vi bjudna till moster, på middag.

 

Vilken Lyx! hi..o mamma var här hos oss.. så vi samlades nära & kära o hade en trevlig afton.. som alltid  

 

idag e de söndag o  Lilla Minilini/Alvas dopdag!!

 

Vi var nog runt 70 pers som firade det...  Fint och skoj

Bilder kommer i morn, ha en skön sönda.. me massa myyss  

 

Här doftar de gott..  vi ska  mumsa i oss, baconlindad

 

fläskfile,som jag fyllt med vitlöks ost.. till det , potatis / broccoli gratäng, samt svamp sås!

 

Åh nu kurrar magen, drar vi bords!. hi kram  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards