cajsadiva

Direktlänk till inlägg 27 maj 2010

Karin...

Av cajsa jussila - 27 maj 2010 09:45

  

Karin, ringde och direkt när jag lyfte luren, så kom den äldre

 

kvinnan  och ställde sej,vid min sida..

 

"Här är en dam med silver grått hår,hon  visar mej ett vitt hus på

 

landet, med én sten trappa,och   härlig lummig trädgård.."

 

"hon  säger att ni åkt dit, till henne och hälsat på"

 

 

"Det är min Farmor, " utbrister Karin..

 

 

"vi åkte ofta dit och hälsade på" berättar hon..

 

 

Hon säger att "Karin, är orolig över hennes Pappa.".

 

 

 

"ja det är jag" svarar hon..

 

farmor, förmedlar  vidare att det finns mycket oro i familjen"

 

 Att Flera familje medlemmar är oroliga, över varandra..

 

Karin instämmer..

 

Farmor berättar att hon ser hur Karin får göra det mesta i hemmet,

 

 "att barnen ej ställer upp"..

 

"det var bråk nyligen,mellan Karin och ett av hennes barn"

 

säger farmor..

 

Hon visar mej köket

 

Karin bekräftar åter...

 

Farmorn rynkar  på pannan  o ger ett argsint  uttryck..

 

"hon gillar inte,  att barnen ej ger Karin någon  respekt och

 

inte hjälper till i hemmet!".

 

"det ska vara ordning & reda".

 

 

"Min farmor, var väldigt sträng och bestämd "säger karin..

 

Hon känner starkt att  det är farmorn,som tagit kontakt..

 

 

" Karin skulle bakat,  men har skjutit upp det" förmedlar hon vidare..

 

Karin börjar skratta o säger..

 

"har tänkt  på det hela veckan,men det har inte blivit av!"

 

"ska baka i morn lovar hon" hi

 

 

"Finner jag någonsin en fin  man?"

 

frågar Karin mej lite försynt..

 

Då  berättar jag för henne, att jag ser en  mellan blond,lång man..

  

med ljus klädsel..

 

"var ska jag träffa den mannen någonstans?" undrar Karin  ivrigt..

 

Farmor sänder mej bilder av en brygga och vatten..

 

Där efter ser jag några små stugor ,  som finns där i

 

närheten av bryggan & stranden..

 

 

"hon ska sova över" säger farmor..

 

 

Jag förmedlar vidare till Karin, det jag ser & hör..

  

" Karin  brister än  en gång i skratt o berättar..

 

" jag ska på bröllop i Småland, nu  i sommar!".."

 

 "Där vi ska vara, finns både  brygga, strand och stugor "

 

" och jag ska sova  över där!"

 

 

Även jag brister i skratt !.."farmor har allt koll"

 

Visst vore det väl helt Underbart, Om Karin träffar

 

på,denna långa man, där på den Småländska  stranden!!

 

 

                   Då e det Farmor som  sänt honom..  

 

 

           

        Karin, Du e En Pärla.. Både snygg & såå Godhjärtad!!  

 

Detta var ett litet utdrag av  de budskap, karin fick av hennes Farmor, från Andra Sidan, Tack  kära, för att Du delade med dej.  

 
 
Ingen bild

Karin Hack

27 maj 2010 11:57

Helt otroligt Cajsa.. Nu slutar jag och vart tror du jag ska..? Just de, rätt ut till min far..
De var så mycket som stämde så de var nästan lite läskigt.
Puss på dig min Underbara!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards