cajsadiva

Direktlänk till inlägg 31 maj 2010

Morsdag..

Av cajsa jussila - 31 maj 2010 11:36

 

Alla mina barn var samlade i går..

  

Jag hade rört ihop en hallon, blåbärspaj med vaniljsås..

 

Vi umgicks och hade trevligt.. men glömde " i vanlig

 

ordning" ta några bilder.. ops..hi

 

Fick  så fina Morsdags presenter!..

 

Tog några bilder på dom i stället hi..

 

 

  

Denna söta lykta fick jag av Dixi..   

 

  

 fin stor lykta av Kim & hans sambo Linda..  

 

  

Tjusigt armband o en kär lapp..från Dimi  

 

Mio, min mellan son, gav mej biljett till krogsvängen,som jag använde i lördes..

 

Tack älskade Ungar !   

 

 

Jag hade ett lite andlig energi här i går kväll..

 

satt o kollade på en film när jag hörde att , ytter dörren

 

öppnades och stängdes..

 

(det har ju hänt ett par gånger nu, den senaste tiden)

 

Gick ut i hallen  för att kolla... men dörren var låst.. den

 

hade jag själv låst, efter att barnen gått.

 

När jag senare stod på toaletten och tvålade in mitt ansikte

 

 så kände jag en isande vind svepa snabbt förbi..

 

Med svidande tvål i ögonen försökte jag se vad det var..

 

Det var nästan  omöjligt..såg en  snabb skugga i hallen dra förbi..

 

Det var tydligt ,att den själ ej ville ha kontakt..

 

Vid 01. tiden  gick jag upp ,för att öppna till Arek..

 

han hade kört från Stockholm tidigare på kvällen..

 

På vägen till dörren ser jag ännu en gång, skuggan dra snabbt förbi..

 

Självklart har jag "kännt av här hemma, i morse"..

 

Men som sagt den  själen som drar förbi här, vill ej ha

 

kontakt..bara "lite uppmärksamhet"...

 

Om en stund ska jag sätta mej ner o meditera..

 

Återkommer om den lite senare..

 
 
Ingen bild

kicki

31 maj 2010 12:30

hej cajsa,
har inte varit inne på över en vecka, men här händer saker :-) du frågar om du ska skriva om ditt andliga eller din vardag.......funderade över om du inte kan försöka förklara, hur det funkar med andelivet, varför visa kan se mer än andra...kan alla se? kan du se om något "illa" ska ske någon?? hur mycket påverkar man själv? o.s.v
Annars tycker jag du skriver jättebra, bra blandning mellan andligt och vardagligt...så kul att läsa.
kramar till dig

 
Ingen bild

dixi

31 maj 2010 16:06

Varsegod

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards