cajsadiva

Direktlänk till inlägg 31 maj 2010

lite svar..

Av cajsa jussila - 31 maj 2010 16:29

 

 

Hej!

 

  Fick en kommentar , med lite frågor..

 

Kicki, jag ska besvara dom  så" gott jag kan"..  svaren jag

 

 ger är.. "så som jag ser det"..

 

 

1. "kan  alla se"?

 

Nej,  det tror jag inte.. många kan känna av  energi  , men ej se.. 

 

Det finns så många öppna personer , som ej vågar, bär på en

 

rädsla som gör att de "ej öppnar upp"..

 

sen finns det dom  som är öppna, men som ändå ej kan se..

 

men som   väldigt tydligt kan känna av energier..

 

Dessa mediala personer har ofta en  väldigt stark intituion..

 

 

När jag tar kontakt så bestämmer jag ej vem som kommer fram..

 

  oftast 'är det ju någon, när o kär från andra sidan  som "vill

 

ha kontakt och lämna budskap"

 

Ibland är det våra guider som kommer..

 

De visar mej bilder som jag uppfattar både i "ögat & i hjärnan"

 

" Jag ser  bilder i mitt huvud".. och hör ord, meningar ..

 

 de kan även sända symboler som jag av bästa förmåga försöker tyda--.

 

De gånger jag "kör fast" i en symbol tydning..

 

 brukar mina guider komma och "hjälpa mej"..

 

De sänder  nya bilder  och ord ,som" hjälpmedel",

  

även "klock rena bevis" samt bekräftelser,på vad man

 

känner o står i ..

 

Nuet känns  väldigt viktigt..

 

Jag upptäckte i 30 års åldern att jag "hörde och såg"något '

 

jag ej kunde "sätta fingret på"..Började meditera o det

 

öppnade upp mina sinnen rejält,,

 

Sen kunde jag snabbt räkna ut av min förmåga "alltid

 

funnits där" men att anden i glaset var "start skottet, för

 

mina sinnen,  att öppna o ta in.. från andevärlden..då var jag 16 år..

 

 

2. kan jag känna om  det ska gå "illa"?

 

 

Jag får "förvarningar" till andra personer.. 

 

Har även fått till mej själv.. men jag är helst utan dom ,

 

eftersom det påverkar mej,så starkt.. jag  har bett dem att ej

 

sända förvarningar..

 

 

Guiderna brukar "tala via min mage".. får väldigt ont i

 

magen om något illa ska ske..

 

kan även få ont  i magen när någon ställer en fråga,och

 

svaret känns negativt .. 

 

Positiva svar , ger pirr o fjärilar, i magen! hi

 

 Då är de väldigt fina  energier..!

 

 

Kan även uppfatta smärta ..

 

 om en själ på andra sidan ,gått bort pga sjukdom el  olycka.

 

Då sänds smärtan till det stället,

 

ex  Om någon  drabbades av en hjärn blödning, så skickar 

 

de smärta till mitt huvud..

 

 

 

3. hur mycket påverkas man?

 

 

Mycket!.. ibland är det oerhört gripande & starka energier..

 

Det har hänt och händer ofta , att de personer jag "ser till"

 

brister i gråt..

  

av all den  kärlek, och  de bevis /vägledning de får från nära

 

o kära, i andevärlden..

 

Har haft oerhört starka samtal o upplevelser,som  satt sej

 

djupt i mitt hjärta..

 

 fått så mycket uppskattning o värme från så många

 

fina personer...

 

Så visst påverkas man..    

 

Vetskapen att den andra sidan är så pass nära ,jordlivet e Otroligt.. 

 

och att man kan kommunicera med de själar som finns där.

 

 är helt fantastiskt!

 

Jag njuter av varje  dag och älskar livet.. det är en sådan rikedom..

 

                  

 

 Liksom den gåva det är, att få ta emot kärlek o glädje,  från

 

 

själar,guider.. deras budskap är..

 

 

Rensa sinnet Lev i ögonblicket..  

 

 
 
Ingen bild

kicki

31 maj 2010 21:20

hej hej, cajsa
och supertack för responsen..det är så spännande och man förstår inte riktigt hur det fungerar... men nu blev det mera klart, fast visst har man ändå svårt att fatta att detta fungerar. Jag tycker det känns superhäftigt att de på andra sidan vill oss så väl och finns där för oss....det känns mysigt. Vet du hur man får sina guider? för du sa en gång att det sällan är bortgågna famlijemedlemmar...men hur o varför dyker en guide upp i just mitt liv då? borde vi inte ha någon relation sedan tidigare??? ja du ser, man undrar och undrar...men jag förlitar mig faktiskt också bara på dem :-)
Det är sååå roligt att läsa om din fantastiska familj...du är verkligen välsignad :.-) kramisar

 
Karin Hack

Karin Hack

1 juni 2010 11:00

Hej Underbara. Fick ett SMS av Christina i natt igen, hennes guid stör henne och hon blir så rätt. Ge mig en bra mening som jag med rökelse kan 'göra rent hus' Jag orkar inte springa in o lägga mig hos henne var och varannan natt hihi.
Pussar.

http://Karinebba.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards