cajsadiva

Direktlänk till inlägg 1 juni 2010

Änglar/guider..

Av cajsa jussila - 1 juni 2010 15:08

 

 Vi är aldrig ensamma!

 

.. Änglar & Guider finns alltid med oss..

 

Vissa kallar dem Guider o andra säger, Änglar..  

 

Andevärlden vet precis vad Du går i genom och vad som

 

sker i ditt liv!..

 

 

Ett medium, som jag arbetar i "team" med andevärlden för

 

att ge  vägledning ,som kan  hjälpa dej ,att ge

  

förbättring i ditt liv..

 

men  självklart är de Du som bestämmer vilken  väg, vilket

 

 val du ska göra..

 

En Ängel/Guide, finns vid dina sida ,

 

"tills deras uppdrag e fullgjort", då försvinner de och en ny

 

kommer..

 

fast jag har faktiskt fått kontakt  med , Rose

  

som var min tidigare guide..

 

Hon försvann en dag o var borta flera månader, sen en dag

 

stod hon vid min sida igen!

 

har ett inlägg om henne, här på bloggen "rose"..

 

jag tror att  universum delar ut de olika uppdragen..

 

Det är inte någon vi känner,el kännt till..

 

Ofta får jag Änglar/guider som  levt under 17- 1800talet..

 

Just nu har jag en guide som , gärna inte visar sej..

 

känner hennes närvaro till och från.. hon öppnar

 

ytterdörren, trots att den är låst!

 

Hon sveper snabbt förbi mej här hemma.. men vill som sagt

 

Inte komma fram..Än..

 

Hon kommer "när det blir rätt läge ,situation"

 

Det Andliga, är väldigt faschinerande & så spännande!

 

             Kärlek o ljus till Er Alla..   

 
 
Ingen bild

kicki

3 juni 2010 11:20

hej vännen,
tack för delad information, då förstår jag lite bättre. tycker det är såå tryggt att de vet hur man har det och att de finns där i bakgrunden:-) En liten fråga till om det hela dock....du blir inte trött på mig va??? :-) detta gäller lite min GUdstro och änglarna= guiderna (gillar att kalla dem änglar:-)) JAg tänker att Gud inte vill att något illa ska hända oss men hur kommer det sig att om de vet att jag kanske ska råka ut för en bilolycka i övermorgon så kan de inte hindra det?? JAg vet att de ger oss änglavakt ibland men de som ändå råkar ut för en olycka, varför hindrar de de inte??? eller försöker de det och vi kanske inte är uppmärksamma???
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards