cajsadiva

Direktlänk till inlägg 7 juni 2010

Regn Ljus & Nallar..

Av cajsa jussila - 7 juni 2010 09:18

 

Sitter här med tända ljus o morron teet.. o raggsockor.!

 

Regnet det öser rejält ner.. har tänt fler ljus här hemma,

 

de ger en varm mysig känsla..

 

 

Ska strax ta kontakt med en själ-man, som varit här o vill

 

ha kontakt.. (han är guide till en väns dotter)..

 

Han väcker henne på nätterna ,ger henne igen  god sömn..

 

Så nu har jag bestämt mej för att ta " itu med honom , en

 

 gång för alla" hihi.. Återkommer säkert..

 

 "om hur det gick"..

 

Tills dess får ni en titt på mina nallar som jag placerade

 

ut på "det rätta ställerna"..    

 

  

 

  

 

  

 

     

 

Mammas hemma stickade goa strumpor, bara älskar dom!  

 
 
Ingen bild

Christine

7 juni 2010 12:22

Ditt hem sprider värme glädje och framförallt massa kärlek..Du har fått så underbart fint.... Jag och Josephine trivs verkligen hos dig/er min goa vän.... Massa kärlek till dig Cajsa den fina av dom finaste...

 
Ingen bild

Karin Hack

7 juni 2010 13:17

Jag har pratat med Christina, allt du säger stämmer ju, som vanligt;)
Jag stötter och tröstar..
Stor kram min fina underbara vän!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards