cajsadiva

Direktlänk till inlägg 7 juni 2010

Christinas Guide..

Av cajsa jussila - 7 juni 2010 14:08

Christinas guide har under en längre tid , stört

 

 och väckt henne..

 

 

Guide-mannen har tidigare tagit kontakt med

 

mej , då Christinas mamma, bett mej om hjälp.. 

 

 och idag kom han åter..

 


Här är mailet som jag sände ,till hennes mamma..

 

 självklart har Christina själv oxå läst det och gett

 

 mej tillåtelse att lägga ut mailet här på bloggen..

  

  mailet..

 

han förmedlar att han vill att hon ska ta tag i hennes liv.. att hon

 

 ej ska sova  så mycket
  
fast han säger att de blivit bättre... stämmer de ?:)
  
Han säger vidare att ni fäller många tårar i ert hem!
  
alla är ledsna mer el mindre..
  
men han "bryr sej mest om Christina" han e ju hennes guide..
  
Hon gråter och är deprimerad,  han försöker hjälpa henne  .

 


Han vill att hon ska gå upp tidigt ,ej sova hela dagarna,, att hon

 

ska ut o ta ansvar över hennes liv!
  
 Och det som ska bli hennes framtid..
  
Jag ser ett jobb för henne, men får känslan att hon ej kommer ta det..
  
att hon tackat/tackar nej..så det verkar som att de

 

kommit/kommer ett jobb erbjudande till henne..


  
kärleken  är inte heller så bra..

 

hon känner sej ensam och blir ofta lämnad i relationerna..
  
Hennes osäkerhet lyser igenom..
  
Christina ,måste börja med att älska och vårda sej själv först , 

 

 innan  kärleken kan  slå rot
  
Det finns en kille vid hennes sida..men de finns tvivel och

 

rädsla inom henne,
 
..Får upp att det blir ett brustet hjärta...
  
Guiden vägleder henne att komma in  på rätt väg..
  
Hon har vänner familj ,men  trots det så finns det ändå ett stort

 

tom rum i hennes hjärta...
  
Hon behöver mycket bekräftelser ...

 

 

 känner sej liten och ensam...
  
Men guiden ska väglede henne,, är hon redo att ta emot??
  
ta kontroll över hennes liv..?
  
Då finns de lycka  framgång och kärlek som väntar!! :))
  
Hon kommer få ett arbete /typ vikariat.. där hon kommer trivas 
  
men hon måste söka o jobba för det..
  
kan  vara inom vården..
  
sen finns det en kille som hon är "vän/kompis" med idag.. när hon

 

 börjar få ordning på hennes liv
  
så faller
  
kärleken även på plats..:))
 
 kram cajsa

Fick bekräftat av  Christina att allt stämde.. Hon har även  fått

 Sommar jobb på en vårdcentral!    


     

    Önskar Dej All Lycka Gumman.. Du är Värd Det Bästa!    


 
 
 




 
 
Ingen bild

Karin Hack

7 juni 2010 15:14

Hihi, min goa tös.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards