cajsadiva

Direktlänk till inlägg 7 juni 2010

måndags kväll..

Av cajsa jussila - 7 juni 2010 19:42

 

Det var meningen att vi skulle med Dimi , på grill kväll

 

med klassen..

 

men pga regnet ,så blev  grillningen  inställd....

 

Vi åt hemma i stället...

 

Jag lagade potatis gratäng ,kassler med kokt

 

broccoli & blomkål..

 

    

 

Det blev bara jag och Dimi som gick iväg..

 

 Klassen  sjöng härliga sånger , super duktiga!

                                                    

 

Tog en  bild på några av flickorna i klassen-.

 

    

 

  

 

Vi hade en trevlig stund.. ¨några av mammorna undra 

 

om jag skulle samla blomma till fröken.. jag brukar ta på

 

mej allt hih .. har alltid varit väldigt engagerad i mina

 

barns skolgång/klasser.. det e ju så skoj ,o det ger så

 

mycket tillbax..

 

Det bästa är ju att det varit så uppskattat.-.Även av Mina

 

 egna barn..

 

De har verkligen gillat när jag tittat in under deras

 

lektioner!

 

 Ofta har jag ju med mej frukt,glass el annat

 

gott kakor ex .. alltid populärt!!   hi

 

Men denna gång avböjde jag faktiskt att hålla i

 

insamlingen!!

 

Otroligt att jag gjorde det hahah.. Men jag har redan 

 

 inhandlat små presenter till fröken, från oss.

 

En jätte fin guld penna med hennes namn på.. 

 

En hjärt formad choklad ask   ett handskrivet brev från

 

 Dimi , så klart! hi

¨

På hemvägen märkte vi att det slutat regna..

  

Dimi  sken upp !   

 

   

 

rosa prickiga regn kappan, e såå söt!

  

 

Sen blev de dax för lite kvälls mackor.. jag dukade upp till

 

Dimi,  jag skulle  göra sällskap med en mugg te...

 

   

 

Då ringde telefonen, stannade där i luren ett par minuter

 

endast.. gick sen för att göra Dimi sällskap..

 

Men då fanns inte kvälls tallriken med mackorna  kvar!!

 

Fröken Dimi  hade smygit i väg med fatet,till soffan!

 

Hon får inte sitta där och äta ......

 

   

Tog henne på bar gärning! haha   vilken min! haha

 

Nu ska jag hoppa in till sängen,Dimi ligger där och

 

väntar.. på sagostund..   god -skön -natt -kära- vänner..

 

 

 
 
Ingen bild

Karin Hack

8 juni 2010 07:51

Hon är så GO lilla Dimi..

 
Ingen bild

dixi

9 juni 2010 00:55

jag kommer nog på eftermiddan.. Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards