cajsadiva

Direktlänk till inlägg 9 juni 2010

Tandvärk..

Av cajsa jussila - 9 juni 2010 08:52

 

Fyyy,, vilken tandvärk jag haft!!!   sista tanden på

 

överkäken.. aj aj,. finns de nåt värre?

 

Kunde ej äta en  mat bit i går.. fick titta på, när de

 

 andra mumsade i sej..   magen kurrade hela dan!!

 

    Se men inte röra/äta! kämpigt kan ni tro! hih  

 

Fick en  snabb tid till tandläkaren i dag.. 07.00

 

väckte Dimi kl 06-. hon sov med ett leende, så jag var 

 

bara tvungen att ta en bild..   

 

    

 

Strax innan 07 steg vi in till tandläkaren..Dimi fick  sitta i

 

väntrummet och läsa serie tidningar, medans jag fick

 

tanden utdragen!!

 

Den  hade spruckit , så det var .."inget att ha".. kändes så

 

skönt att bli av  med den..!

 

smärtan äntligen försvann, men det gjorde även alla mina

 

 slantar!! 1800kr, fick jag slänga upp..  .. Otroligt!!

 

Men jag hade kunnat betala hur mycket som helst,  bara

 

för att slippa den olidliga tanden!

 

 finns det nåt värre än tandvärk??  Nääääää...

 

Har inte haft ork att meditera el ge medial rådgivning..

 

fast nu är det en ny dag o nya tag.. !  Ska meditera

 

om en stund, har saknat det.. att få kommunicera med

 

änglarna o mina kära på andra sidan..   

 

 

Måste bara få visa, den sån fina gåvan min granne   gav

 

mej i går..

 

    

Underbart halsband med ett så fint ängel hänge   

 

Blev båda rörd & glad.. Jag bara älskar det!

 

                                   

 

 
 
Ingen bild

Karin Hack

9 juni 2010 09:42

Jag gjorde en rotfyllning och var livrädd, men kände inte ett dugg. Fick TRE (Hihi) bedövningar..
Men jag har friskvårdsförsäkring, betalar ingenting, mer än 200:-/mån eller vad det är. Puss på dig min sköna Höna.

 
Sari

Sari

12 juni 2010 20:29

En sådan ängel har jag och min vännina vars son har cancer gör dessa änglar och säljer.
engarna går till barnen på avd 64 i Lund.En underbar mamma med ett så stort hjärta......Så vet du ngn som vill ha sådan ängel så bara hojta;o))

http://www.tuulikki.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards