cajsadiva

Direktlänk till inlägg 15 juni 2010

nära & kära från Norr

Av cajsa jussila - 15 juni 2010 17:39

 

Min Pappa hans fru Tuija & Lillebrosan har kommit!!

 

De bor i Haparanda o bilade ner hit på 15 timmar ! de var

 

 framme i går förmiddag..

  

brummm...    Där gick det undan!

  

De bor hos brosan som  har STORT hus ,nästan 300 kvm..

 

men vi umgås hela tiden ändå,och brosan e mest hos mej!

 

Igår drog jag han o Dimi till Kim, min stora son och käkade

 

 god kina gryta.. god, men  förbaskat stark! hi jag tycker

 

 iof att de mesta är starkt hihi

 

  

Tog en bild på  lillebror Ville,från min balkong..

 

 han väntade på Mio ,de skulle ta en tur me bilen..Nu när

 

han fått kortet hi

 

I förmiddags kom Christine o hennes söta dotter jose o

 

hälsa på... De hade massa små prylar med sej till Dimi

 

som blev överlycklig!   

 

   

 

Pappa o fam kom vid 1 tiden på lunch.. hade rört ihop en

 

 lövbiff gryta me potatis grönsaker o finsk bröd!!

 

 tusan va gott det är!  

 

. De har alltid mej sej massor av bröd så jag o övrig fam

 

kan njuta av i mängder! hi.. Det e mycket mat & prat när

 

vi ses hi Och bastu bad hos brosan   varmt som tusan!

 

 

 Se så fin Sommar duk o goda gräddbullar.. Mums..

   

 Vi har haft en så trevlig dag.. i morn ska vi plantera om

 

lite blommor och gå på loppis.- hi

 

Nu i eftermiddags kom Felle (min brors dotter) & hennes

 

 pojkvän Robin ,o  hälsa på.. Dom brukar titta in o det e

 

alltid så nice  ...

 

   

              Robin o Lady gillar varann.. hi

  

     Det gör Felle & Dimi med      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards