cajsadiva

Direktlänk till inlägg 28 juni 2010

ett eftermiddags dopp..

Av cajsa jussila - 28 juni 2010 18:17

 

Dagen innan midsommar.. så åkte jag Dimi

 

Ville & carro till sjön.. ett eftermiddags

 

 dopp..Det var så lugnt o mysigt o vi

 

verkligen njöööt.. hih

 

Jag satt i solen och mediterade..

 

det var så givande.. jag fylldes med så

 

 mycket ny kraft och energi.. såg min

 

mormor & farmor vinka åt mej med stora

 

 

 värmande leenden..

 

 

Den upplevelsen fyllde mitt hjärta med

 

kärlek och mina ögon med tårar..

 

 

Pia & Carina tack för era fina

 

kommentarer, ang kärlek från andra sidan..

 

Jag försöker  gärna  få kontakt med era

 

pappor ,om ni önskar det?

 

 

 

skicka i så fall till min mail.

 

cajsa_diva@hotmail.com


några bilder från eftermiddags doppet..

 

kramar från mej   

 

  

  

Härlig bilder.. härlig eftermiddag.. hi

  

  

Carro , tog ett dopp med badring! hih

 

  

  

 

kram!

  


 

 
 
Elin Ruha

Elin Ruha

28 juni 2010 20:08

Hej Cajsa!
Förlåt om jag inte har svarat, men jag har haft lite problem med att förstå hur man svarar på kommentarer och allt sånt..
(hette elinsofiiaruha.blogg förut)
Det skulle vart jätte snällt om du kunde se vad som försiggår hos mig,
Det nästan är mer nu för tiden.
Du kan ta kontakt med mig på msn :)
elinsofiaruha@hotmail.com
kram elin

http://Tikkibi.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Christine

28 juni 2010 20:54

Härliga underbara bilder Cajsa... Hoppas vi kan ta dit och ha en dag å mysa med flickorna..

kram kram

 
Ingen bild

Karin Hack

29 juni 2010 23:54

Nu har det hänt, om ni läser Cajsas blogg som heter Karin, i maj månad, berättade Cajsa att min farmor kom och hade saker att förmedla, allting slog in idag. Jag skulle på dejt med en man, 182 cm lång, vi gick ner till stranden och hade picknic, tänkte inte på vattnet.. Sen gick solen ner, och han tar på sig sin VITA t-shirt. När vi gick där ifrån slog de mig, vi var vid vattnet, och det fanns 20-22 små badhytter längst hela stranden.. Allt farmor förmedlade slog in.. Dock sov jag inte över;)
Tack kära Farmor och tack Underbara!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards