cajsadiva

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2010

Skön sjungande lördag!

Av cajsa jussila - 23 augusti 2010 13:10

Det blev en skön sjungande afton i lördes..

 

Hade bjudit in vänner & Familj,på middag..

 

3gitarrer stämdes upp till ljuvliga toner..

 

Mio...    

 

   

     Kim...

 

   

mange & Pärsa.. Vilket härligt ös det var!! :)

 

Vi blev ca 30 pers...Det blev en riktigt rolig och

 

god stämning      !

 

  

glada Christine..

 

De ny förälskade..      Pärsa & Sofia      

 

  

Pärsa rockade loss, Mange hängde på med gitarren.. :)

Christiane farmor Greta & Lotta ...Njöt av

 

spelemännens sång o musik konster!  

 

 

Jag med min underbara dixi   ......  

 

Tack Alla ni som  kom och gjorde kvällen  till en

 

  super kväll!!

 

 
 
Ingen bild

Anna

23 augusti 2010 19:09

vill bara säga hej,,,såhärligt att se dina glada bilder, fortsätt leva loppan... kram från Anna.

cajsa jussila

24 augusti 2010 14:17

Tack kära Anna :) Livet e ju bara såå njutbart :)) kärlek o kramar till DEj

 
Ingen bild

Anna

25 augusti 2010 13:09

Ja, det är härligt. Och man uppskattar det ännu mera efter en sådan upplevelse, varje sekund vi har tillsammans på jorden är värdefull. Jag har fått många smällar dom sista 14 åren, många nära och kära som har blivit sjuka, några har gått bort. Du har kanske läst i min blogg om min minsta tjej.. I vår situation lär man sig verkligen att älska livet och våra kära, varför bråka och hata när man mår så mycket bättre av att vara lycklig och älska? Ha en underbar dag i blåsten, kram.

cajsa jussila

25 augusti 2010 15:08

Hej Anna.. !

Jag visste ej om att du skrev blogg..

Läser den gärna! :)) kram

 
Ingen bild

Anna

26 augusti 2010 08:10

Hej.Jag menade nog i min logg. Jag har en gammal blogg på Familjeliv, heter trillingmamman där men man måste finnas på min vänlista för att komma in. Där har jag bloggat en del, men det är länge sedan. I min logg på fb kastar jag ur mig lite då och då, har inte orkat blogga, har tappat all energi sista året, det har hänt så mycket. Min mamma förra sommaren, hjärntumör, sen min lilla dotter som drabbades av en kronisk sjukdom pga vaccinet mot svininfluensan, hon blir aldrig frisk. Så luften har gått ur mig. Ha en bra dag, kram

cajsa jussila

26 augusti 2010 12:44

kära Anna...

Förstår att du känner förtvivlan o tar dej

fram med svaga ben..

man blir så liten, när något drabbar ens

familj.. man vill ju beskydda dom..

Att din lilla dotter drabbats av en kronisk

sjukdom pga vaccinet.. är fruktansvärt..

Att det bara kan hända!!...

Mitt hjärta känner så starkt för dej o din familj..
kärlek o styrka till dej vännen

 
Ingen bild

Anna

26 augusti 2010 15:39

Tack. Jag undrar många gånger varför allt drabbar min familj, både min mamma och dotter drabbades av hjärntumör, och så då min andra tjej fick sin sjukdom. Håller på med olika instanser nu för att hon ska få skadestånd.Jag känner hur urlakad jag är, trött och glömsk, totalt avsaknad av energi. Men man blir stark igen, hoppas jag :-). Är därför man känner så starkt för andra som drabbas av olika olyckliga saker i sitt liv. Jag har precis som du, som tur är, mycket att glädjas åt trots allt. Man lär sig att glädjas åt det lilla.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards