cajsadiva

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

Gamla bilder 2..:)

Av cajsa jussila - 24 augusti 2010 15:25



Har åter igen varit o kollat bland mina

 

gamla album..

 

Små nostalgi trippar blir de juh.. hih

 

  

Söta systrar Sandra ,Eve..( 23 ,21 år idag)

 

  

 

goa brödrar Kim ,Mio.. (24,20 i år)..

 

kolla mios min hahah

 

 

  

Lilla Dixi och Jag.- Kolla brillorna!! haha

 

Några år senare ,lite snyggare brillor hih

 

Brosans familj o min flyttade til Spanien.

 

Här e Sandra Eve o Felle i deras bostad..

 

       

  

Mio och Dixi i vår trädgård..

 

  

Dixi med kompis i vår pool..

 

  

På en galet rolig Stockholms kryssning ,

 

Cinderella.. ! Vi var ca 14 tjejer/damer som

 

åkte ihop, ett härligt minne för livet hih

 

 

En galen pub  kväll  I eslöv med goa

 

vänner!..

 

 

vi var jämt ett härligt gäng som höll ihop!

 

 

  

Party glada tjejer! jag o Kicki.. vi har haft

 

massa skoj i hop.. :)

 

Bitte och Jag, färdig stylade inför ett 70 -tals

 

party! hi  

 

  

Gulliga lillbrosan Ville.. som liten..

 

  

Gulliga lillbrosan.. några år äldre! hi

 

  

Kim liten o kär:)

 

   Kim är  Väldigt lik sej !

 

 

  

Pappa och hans fru Tuija.. bor i Norr..

 

Saknar dem jämt!...

 

  

sötaste töserna o bästisarna som små..

 

Dixi och Johanna..(9 år sedan..)

 

  

 

taget i somras.. Dixi & johanna.. fortfarande

 

 de  sötaste !:)

 

  

hm, inga kommentarer hihi.. jag går i 9an på denna bild.- 

  

Jag fleeera år senare ,i Spanien...

 

ha en fin fin dag!! kram!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Presentation


Hej ! här e jag med min andliga blogg.. häng med mej på min resa:))

Fråga mig

366 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards