cajsadiva

Alla inlägg den 8 december 2010

Av cajsa jussila - 8 december 2010 09:47

  


hej! Om en stund beger jag mej ut på julklapps jakt.. !         

 

har flera kvar att hitta..   hih...barnbarnen e klara.. men har mina egna barn  kvar...

 

Kim får pengar, som småbarns förälder , går slantarna snabbt åt !

 

                         

                  söta rara Celinn

 

 

På Mios önskelista står det..

 

"Ett friskt liv!".... åhh min kära Mio..

 

Nu har han avslutat cellgiftsbehandlingarna o startar den 10 januari  med strålningen...

 

vi vet ännu ej hur många gånger , han ska strålas., men de är ändå den sista behandlingen ... sen ska han vara frisk!!  

 

     

Mio med hans favorit tjej, Gudbarnet Alva   

 

Jag Mio o Carro tog en lunch på stan igår..

 

senare på eftermiddan rörde jag ihop Dimis favorit... pasta med räk & kräft sås..

hemmagjord så klart hih..

 

  

Dimis tallrik.. inte så lockande kanske.. tog bild innan den färgstarka salladen åkte på. hih

 

Åter till önskelistorna... !!

 

Dixi önskar sej en ny fin.. dyr parfym!! haha..

hon har alltid de nyaste parfymerna,. en kräsen tjej.. men ändå världens lättaste att handla till..

smink, smycken o underkläder uppskattas enormt!

 

          

De som står på Dixis önskelista finner jag snabbt! hih

 

Dimi önskar sej.. ett nytt Ds  nintendo spel, bratz film , och pets shops...

 

               

 

 

"jag bryr mej inte om julklappar mamma, sa hon häromdagen.. "bara äran att få fira Jul är underbar "!..

 

var får hon allt från ??

mej ,säg det! hi

  

jag har predikat i så  många år, att de finns så många ensamma människor under julen som varken har pengar el familj att fira med...

 

Under min uppväxt så bjöd alltid mina föräldrar in  ensamma  personer till att   fira med oss..

 

det har följt med mej.. vi bjuder alltid in någon till oss.. el rättare sagt till Bitte, Min svägerska.. vi firar alltid jul tillsammans och oftast blir det hemma hos henne..   

 

Arek åker till Polen den 17 dec..

för att fira julen med hans son Matteus...

det är ju en självklarhet att de ska vara tillsammans...

 

barnen e de viktigaste , finaste vi har!  

 

Jag & Arek firar alltid i januari med god mat o någon present..

jag har önskat en ny mobil.. som jag ska få!.. så lite snäll har jag ju allt varit.. hi

 

Dimi får alltid någon fint från Polen, när han kommer hem igen .. samt  hans föräldrar skickar med fina presenter till henne...

 

 

      

                        Mina fina  älsklingar!

 

Nu ska jag dra på stövlarna o möta min vän Christine.. vi ska  ju ut på klappjakt!   

 

                   

ha en härlig onsdag.. kram!!!  

Skapa flashcards