cajsadiva

Alla inlägg den 21 september 2010

Av cajsa jussila - 21 september 2010 12:32



Ett litet Mirakel  har fötts!...   

 

Igår kväll.. kom hon,  3500gram 53 cm lång.

förlossningen gick väldigt bra... "förbaskat ont"! utbrast Linda i dag hih " men det hör ju liksom till" hi hi..

 

 Jag Mio & Carro var och såg lilla flickan..

Hon är  ju så klart, bedårandes söt..

Lindas mamma kommer från Thailand, så hon har fått   deras drag.. 

 

  

Mörk liten skönhet....mörka ögon,  svart hår...

   

Kan ju inte påstå att hon är lik Kim hihh. Utan Mamma och Mormor upp i dagen!

 

            

           Stolta föräldrarna..  Linda & Kim....  

 

 

            

Farmor Anka ,med lilla  nya tillskottet i min barnbarns skara!.. Hon tittade på mej med hennes mörka ögon... då såg jag direkt hennes namn.. det var som  om hon sade  till mej ...

 

               "farmor, jag vill heta Iza"   

 

 

hih .. så fint namn till en  så söt flicka..

hoppas nu att hennes föräldrar tycker detsamma om detta gulliga namn!

 

 

          V ä l k o m m e n   t i l l   V ä r l d e n  

 

      Söta lilla Iza    

 

 

Presentation


Hej ! här e jag med min andliga blogg.. häng med mej på min resa:))

Fråga mig

366 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards