cajsadiva

Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

en fartfylld onsdag..

Av cajsa jussila - 19 januari 2011 16:26



I köket doftar det gryta...   

har strimlat kött, brynt det med svamp och lök..

gjort en gräddsås som jag därefter hällt över..

 

potatisen o broccolin e färdig kokta...

 

saltgurka /lingon har jag lagt upp i skålar.. Nu väntar jag bara på mina mat-gäster! hih

 

 Jag o Dixi träffades i stan i eftermiddags, lilla Tösen var oxå med... hon e ju bara för Go! hihi

 

         

 

          Dixi , hon klär med vagn eller ?? hahaha

 

               

                Sötaste  Napplisa.. hihi

 

            Vi tog en sväng på Coop..

            Dixi fick fatt på kameran!   

 

                

       shoppade lite färsk pasta.. supergött!!

ska laga en krämig svamp & bacon sås  till den..

magen kurrar!! hhaha

        

Vi tog en tur in i några butiker.. köpte en söt fin bh till Dixi... samt några fina små prylar till hemmet...Imorgon ska Dixi o jag pynta o  hänga upp lite på väggarna ,ska försöka ta en bild! hi

 

 avslutar denna eftermiddag med en sötis...

 

 

             

Lilla Alva Tösen...   Kolla härliga minen! hih

 

 
 
Sari

Sari

19 januari 2011 16:47

härlig dag på er

http://www.tuulikki.blogg.se

cajsa jussila

19 januari 2011 17:23

Tack varm kram

 
Ingen bild

christine

19 januari 2011 17:27

Godaste maten är hos Cajsa... Härlig dag du haft. Jag har mest legat nerbäddad av trötthet.. men 2 dagar att arbeta till sen helg. Ta foto så vi får se vad du köpt för *pynt*

Kram <3<3<3

cajsa jussila

19 januari 2011 20:32

KÄRASTE VÄNNEN MIN .... ´DU BEHÖVER VERKLIGEN VILA DEJ.. DU E JÄMT I GÅNG..!
DU E BÄST... PÖSS

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards