cajsadiva

Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

Lugn Lördag..

Av cajsa jussila - 22 januari 2011 15:39



Hej! Hur har dagen varit??

 

vår lördag har varit bra... jag och Dimi har städat o donat...i alla rum.. dammsugaren har åkt härs o tvärs! hih men så nöjda vi var efteråt  ... Vi gillar att pyssla... hi

'
sen  tog vi en promenad till ica.. inhandlade ingredienser till middagen...

Spenat bandpasta, med krämig skinksås och grekisk sallad till de.. Gött!  

 

Dimi har gått tipsrunda idag, på ica hihii

de var ett jippo för Disneys nya film Trassel.. (den har vi redan bestämt oss för att se..)

 

 

            

 

             

        Filmen Trassel, har Bio premiär 4/2

 

     På Cafe disken såg vi goda semlor.. Dimi kunde inte släppa blicken.. hih 

Så  hon fick köpa en...

 

               

Väl hemma, så slängde hon snabbt av sej jackan o satte sej till bords, sugen på fika!hihi

 

    I går åkte vi och käkade lunch med Mio Pontus o Carro, på mc donalds...

       

 

                 

          Mumsade i sej en BigMac!

 

            

                              Pontus.....

 

       

           Glada töser... Carro & Dimi....

(mio ville inte va me på bild ih)

 

På förmiddagen hade jag två andra töser  på besök...

 

            

             Evelina med söta dottern Alva... 

 

            

                      Charmtroll...                

 

Häromdagen "planterade jag en ängel i en kruka" hih... 

 

     

 

             Det blev kanske ej så tokigt!? hihi

ängla skålen e min favorit-skål... jag bara älskar den!!     

 

             jag samlar på stenar som

jag fått av  vänner o barn...

 har jag tagit några av  de små stenarna, o satt  i ett litet skåp,, så jag kan se dom varje dag !   hi

 

              

 

      Ska dra mej till köket, börja på middagen... snart kommer darlingen....

i kväll blir det en lugn mysig kväll...  

 

Förästen... mina goa vän Kerstin är i skåneland!!   Vi träffades en kort stund i går , vi  kramades så mycke vi bara hann!!

           

 

 Kramiga Kärleksfulla Kerstin å Jag     

Lördags Kramar till Er Alla..  

 
 
Ingen bild

christine

22 januari 2011 19:19

Så god den semlan såg ut att vara hihihi....

Fina finaste Kerstin.... sänder dig massa mkt kramar till dig...

Cajsa vännen min... du ÄR guld ska du veta...

<3<3<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards