cajsadiva

Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

lite mer fr lördagen..

Av cajsa jussila - 24 januari 2011 09:14



Hej!  ny vecka nya äventyr.. igen! hih

Otroligt vad snabbt en vecka går!

 

Helgen var jätte bra.... i lördes kom Mio, Carro och Dixi på  middag.. Kim med familj var bortbjudna till vänner...

 

Middagen var både trevlig o god! :)

 

Ett par timmar senare låg Dixi jag Arek o Dimi i soffan o kollade film..

 

"mamma jag e sugen på en Pizza"! utbrast plötsligt Dixi..

 

"jag med!", ropade Dimi..  

 

 vi  gick till   Bobbys restaurang ... "Tummen Upp"   

 

Flickorna åt mat, jag tog en Öl..

Vännen Kerstin kom oxå.. de var  mysigt!

 

     

             här e hon !!   hi

 

       

Dixi var nöjd , när hon fick äta pizza!

hon var ganska sliten.. kom  ju hem sent natten innan så...  

 

                  

Kerstín  fick en klubba av Dimi ...mmm den var god! hahaha...

 

      

Tack vännen,, kom snart till oss igen!   

 

Detta var ett litet utdrag...

de hände mycket  mer i helgen... inte bara middagar med barnen, både hemma o ute.. å en  massa hemmapysslande och besök av vänner.... utan det blev ett husvagns köp med! hahah..   

 

    

Denna gamla pärla köpte Darlingen i helgen... 

hih    jag blev super gla´ för nu vi ut på camping Sverige kan dra! hihi

 

   

Fin o välbehållen..  men som jag ska pynta hihi! nu längtar vi till sommaren!   hih fast först ska vi på Vintersemester , till Finland i Påsk!...   Men när jag står uppe på  skid backen, så kan jag ju drömma mej bort  lite,.. till solen o till husvagns semestern hi hi  

     

 
 
dixi

dixi

24 januari 2011 16:48

Du tar bort den på mig, direkt!!! usch .. hemsk ju!

http://dixicajsatrixibell.bloggplatsen.se

cajsa jussila

24 januari 2011 17:07

söta snälla rara dittis... :-D du ser ut så när du varit på party heeela natten:-D hahaha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards