cajsadiva

Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

Lite från helgen...

Av cajsa jussila - 31 januari 2011 11:29


  

               Älskar måndagar!!  ih

 

hade tänk följa med  Mio på strålningen , men Dimi är hemma fr skolan idag..

hon fick feber i helgen..   

 

        

Hon mår bra nu , men får vara hemma o vila en dag extra...

 

 

Helgen har varit både lugn o fartfylld! hih

i fredags var vi hemma o bara mös....

 

Lördag kom Mio o Dixi med deras vänner o förfestade , i några timmar..

 

 Christine & Mickas  kom även o överraskade!!   hih

 

 Vi spelade charader , skit skoj!!

tusan vad vi  skratta!!     

 

      

mickas... njöt av en kall öl i soffan...

 

      

det gjorde tydligen Dixi med!!

 

       k

kristoffer o pontus sjöng i härliga stämmor.. 

 

      

mio spelade o sjöng vackert som vanligt! hi

ser ni, håret har börjat växa ut!  

 

          

min darling var så klart  oxå med.. ! 

 

            

     johanna   &  jag...   henne tycker jag så mycket jag om..   Dixi o Johanna har varit vänner sen det var 5 år ..

 

denna bild blev en aning för rööööd! haha

 

      

             Alex och simon.......

 

 Mio och Dixis kompisar är verkligen glada o goa ungdommar..!

 

dagen efter fick jag höra att några av dom hamnat i bråk..

en av killarna fick en rejäl blå klocka  ! aj aj... ett oprovocerat bråk....några andra bråkstakar, hade  bara "hoppat på o börjat slå" !

 

                           Otäckt!!

 

 

     Under dagen var Mio & Kim här..

 

       

 Bröderna....

Det två kan verkligen få en att skratta.!   de har galen humor och skämtar jämt!

 

Jag är så lycklig att jag får skratta så mycket tillsammans med mina barn.,

 

även fast vi går igenom   en  smärtsam period,  så har vi alltid haft lätt  till ett skratt... 

 

det har  liksom blivit " vår medicin" ...


skrattet både dämpar o lyfter!

 

Så kära vänner, skratta o upplev glädje, så ofta ni kan!

 

framför allt  i era tunga stunder.. tro mej , skrattet,  lyfter bort en bit o ger plats till andra lättare  känslor..

        

 

Kram !  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards