cajsadiva

Direktlänk till inlägg 16 februari 2011

Andejakt & Massage!

Av cajsa jussila - 16 februari 2011 09:38


Hej kära vänner...

 

Det blåser lika kallt idag som igår..

en isandes kall vind som går in i märgen!...

 

Jag tog endast en 10 minuters runda med lady .. sen fick jag vända.. !

 

Har fortfarande ont i ryggen.. men efter ett varmt bad , så känns det bättre...

 

  Kära Isabelle kommer på besök idag!

 

           

 Det var ett tag sen vi sågs.. ska laga till nåt gott att bjuda på.. Isabelle ska ge mej massage, så himla gulligt av henne.. !

 

          Hon är jätte duktig på de!!    

 

hade tänkt måla stolar idag...  men jag får avvakta tills i morrn...Köpt tre nya köks stolar , pinnstolar som ska målas om.. vita!

 

                måla möbler är terapi!

 

 

           

 

     Detta är inte min kökstol!

 mina är i mindre modell, och  inte så breda vid ryggen..
och hålet finns inte heller  på mina stolar..

annars e de typ samma hihi

 

        Har även köpt jätte fina  stolsdynor  med volang, vita.. så klart.. hihi

 

ska självklart ta bilder , när de blivit målade!

 

   Idag ska jag försöka hjälpa Kim & Linda.,

de har  fått andliga besök!

Vill så klart veta vem det är som stör ,hemma hos dom!

 

hade planerat att gå till en familj som haft andliga besök en längre tid.. de är verkligen i behov av akut hjälp!

 

Försöker få tid och ork att hjälpa dom!

 

     ska ta och meditera nu o se va de är för själar som härjar hos Kim och Linda!  

 

 

kram!   

 
 
Ingen bild

Karin Hack

16 februari 2011 10:13

...Nu vet jag varför jag inte är synsk, jag är alldeles för nyfiken hahaha, hade aldrig kunnat vänta till dagen efter.
Väntar med spänning på fortsättningen
Kramar

cajsa jussila

16 februari 2011 10:44

hahahah söta nyfiken i en strut-karin:0))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards