cajsadiva

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av cajsa jussila - 1 februari 2011 18:20



Att vara Farmor Anka.. är nog det mysigaste som finns!!  

 

Nu har jag inte träffat mina små gossar..

på ett tag.. då blir saknaden stor..

 

         

 kevin, farmor ankas super goa kille..

 

      

och lillebror Lian som e så  himla söt!

 

  I helgen, ringde  jag till deras mamma Ida, vi har en bra kontakt och  rings ofta ..

 

 

  

 

Hon berättade att kevin samma dag , undrat när han skulle få åka till farmor!   

 

 lycka  att höra  , man e saknad! hi hi

 

Ska fråga om han vill komma på fredag o sova över..   leka, både  inne o ute, bad o kojbygge.. det gillar han! ihi 

 

    Hittade några gamla bilder i dag...

 

 

 

 

Detta är  mitt äldsta barnbarn Engla 7år,

 på denna bild är hon knappt ett år...

så underbart fin,  med världens goaste leende  !

 

    

      

   jag älskar denna bild   blev så glad när jag fann den!...  Engla  & Dimi...

 

Mina älskade  flickor....   

 

      

här e dom liite större hihi   ...

 

Engla bor i Borås.. vi har ej setts på länge.. o självklart saknar vi henne enormt    

men  hoppas att hon snart  ska ringa på vår dörr o överraskar oss..

 

"Hej farmor, nu är jag  här! " hi  

 

      Sist o minst har vi söta Celinn..

 

         

                 söt som sockervadd!   

 

   nu har jag fått  lätta lite på  farmor ankas hjärta... ska skynda mej att ringa till gossarna Kevin å Lian... säga  god natt o sända massa telefon pussar     

 

      

Av cajsa jussila - 1 februari 2011 13:31



i morron den 2 februari,är det Mios Sista strålning!!    Det  känns kanon!    

 

 

          

 

Mio, jag och hans pappa ,Magnus.. åker med, till Lund.. efter strålningen ska vi ha ett möte med läkaren, få info om  hur eftervården/kontrollerna kommer att bli framöver...

 

  

 det känns så befriande att denna intensiva behandling äntligen går ´mot sitt slut..

 

jag överlycklig över att allt gått så bra..!

 

Tackar o ber min healing guide, skydds änglar över all styrka o beskydd de givit /ger Mio!    

 

         

Nu är vi i fullgång med planeringen inför hans 20 års fest!!       

 

50 gäster är inbjudna ... vi kommer bjuda på mat, dryck o härlig musik..   

självklart förväntar vi oss att Mio Magnus & Kim ska spela o sjunga för oss..       

 

               

mange o persa  duktiga spelemän.  

          

   kim spelar gärna en trudelutt!

 

      

 

och Mio med   längtar till att få höra dem !

 

 

                                                          

 

 

 

 

 

 



Av cajsa jussila - 1 februari 2011 10:23


här kommer några till...

hur ska jag kunna avrunda detta? jag har ju så himla många underbara vänner i mitt hjärta ?

 

 

     
marie måste jag  bara ha med!   vi har hållt ihop sen jag var 12 år!

en stark , fin vänskap, som vi  båda är väldigt rädda om..   

 

  

min svägerska Bitte, hon har hängt  med i en himla massa år, då hon endast var 14år,  när hon blev ihop med min bror!  

.. Alla som känner Bitte, vet att hon är en Klippa..

hennes hem o hjärta är  öppet för alla!

hon är även faster till mina barn!   

 

                 

vännen knorr , är en ledstjärna...

kärleksfull med härlig humor..

vi har skrattat så mycket ihop,och vi gör det än..   

 

 

          

      

                  mina söta vänner... systrarna,  Abbe & Ardita.. kanon tjejer som fyller mitt hjärta med så mycket glädje &  kärlek!  

(söta dixi e oxå me på denna bild)

          

 

    Det gör även dessa fina personer... ger mej så mycket kärlek o värme.. Underbara vänner i alla lägen!   så värdefulla för mej!

                                     

                                 

skorpan ... kära rara vän , du är fantastiskt, glad, spontan &  med  ett hjärta av guld 

  

fina kicki... önskar vi kunde ses mer..  tänker ofta på dej..    

 

             

               

Tuija en helt bedårandes  fin vän..

Min pappas fru o den varmaste omtänksammaste kvinna jag känner!

hon ger 100%  kärlek , alltid!     

 

har jag glömt någon??   hoppas inte   hi

Kram!

  

Ovido - Quiz & Flashcards