cajsadiva

Direktlänk till inlägg 1 februari 2011

farmor ankas små hjärtan..

Av cajsa jussila - 1 februari 2011 18:20



Att vara Farmor Anka.. är nog det mysigaste som finns!!  

 

Nu har jag inte träffat mina små gossar..

på ett tag.. då blir saknaden stor..

 

         

 kevin, farmor ankas super goa kille..

 

      

och lillebror Lian som e så  himla söt!

 

  I helgen, ringde  jag till deras mamma Ida, vi har en bra kontakt och  rings ofta ..

 

 

  

 

Hon berättade att kevin samma dag , undrat när han skulle få åka till farmor!   

 

 lycka  att höra  , man e saknad! hi hi

 

Ska fråga om han vill komma på fredag o sova över..   leka, både  inne o ute, bad o kojbygge.. det gillar han! ihi 

 

    Hittade några gamla bilder i dag...

 

 

 

 

Detta är  mitt äldsta barnbarn Engla 7år,

 på denna bild är hon knappt ett år...

så underbart fin,  med världens goaste leende  !

 

    

      

   jag älskar denna bild   blev så glad när jag fann den!...  Engla  & Dimi...

 

Mina älskade  flickor....   

 

      

här e dom liite större hihi   ...

 

Engla bor i Borås.. vi har ej setts på länge.. o självklart saknar vi henne enormt    

men  hoppas att hon snart  ska ringa på vår dörr o överraskar oss..

 

"Hej farmor, nu är jag  här! " hi  

 

      Sist o minst har vi söta Celinn..

 

         

                 söt som sockervadd!   

 

   nu har jag fått  lätta lite på  farmor ankas hjärta... ska skynda mej att ringa till gossarna Kevin å Lian... säga  god natt o sända massa telefon pussar     

 

      

 
 
Ingen bild

Karin Hack

2 februari 2011 08:36

Jag vill med bli Anka, men jag blir mormor Anka först hoppas jag verkligen i alla fall, Kevin är bara 13 år så mina förhoppningar ligger hos Christina och Johan, O Johan har gjort klart sina väktar tester hos Securitas och dom har ringt och vill att han kommer och jobbar för dom, jag är för närvarande stolt svärmor<3
Puss Underbar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards