cajsadiva

Direktlänk till inlägg 1 april 2011

argsint ande...

Av cajsa jussila - 1 april 2011 11:20


Har en familj som jag försökt hjälpa i ett par månader nu..

en väldigt argsint andeman besöker dem titt som tätt!

 

Speciellt sonen o dottern (16 och 20 år) märker av denna ande man.. han knuffas, stänger dörrar, o bökar runt i deras hem!!

 

fruktansvärt påfrestande!!    famljen lever i rädsla!

 

Jag har fått kontakt med mannen ett antal gånger o varje gång ser jag honom  "gå in i  ljuset" men  han återkommer alltid!

 

Jag upptäckte att de står en "öppen port" inne i sonens rum..

där andarna tar sej igenom ...

 

hade ett samtal  i telefon,med dottern Linda..

 

"jag såg precis en man , som stängde till dörren framför mej" sa hon...

 

jag fick upp en ung kille själ, som jag tidigare haft kontakt med... Det  visade sej att det var  Lindas fd pojkvän, som gått bort ...

 

han förmedlade att Linda hade ett färgstarkt linne på sej..

"stämmer det?", frågade jag henne..

 

"jag har ett orange färgat linne på mej ! ", svarade hon..

han visade vidare att hon bar på ett örhände, piercing på vänster öra..

"det stämmer!" bekräftade Linda..

 

han förmedlade vidare att han beskyddar henne o hennes bror, från den ondsinta mannen...

 

"mannen drar i min brors armar på natten"! "min bror får inte sova,  den onda mannen, stör honom hela tiden!"

förklarade Linda förtvivlat

 

hennes beskyddare började berätta om Lindas lilla dotter..

 " hon ser mej " sa han

 

Linda bekräftade... "min dotter har ropat hans namn, och att hon  brukar vinka rakt ut i luften"

men att den argsinta mannen  även stör henne..

 

"hon vaknar flera gånger per natt o skriker av rädsla!"

 

Plötsligt ser jag en tårta, det brukar betyda att någon fyller år..  " april, hör jag honom säga o att  två fyller år "

 

han ger mej siffran 7 ... Linda svarar med att hennes bror fyller år den 7 april..

 

sen får jag upp siffran 9... men att de ska vara en siffra till brevid... " den 19 april,svarar Linda...

 

en nära släkting som nyligen gått över, fyllde år den dagen..

 

Den argsinta mannen kommer plötsligt  fram.. jag får honom  att 'ännu en gång att gå in i ljuset..

dagen efter berättar Linda att det varit lugnt..

Men nu ca en vecka senare så har han kommit tillbaks!

värre än någonsin!!

 

Fick detta mail från Linda o Tims mamma..

 

       Hej Cajsa vår helg har varit hemsk satt och såg på tv när jag vände mig om stod mannen där och linda har sett honom flera gånger. när jag ska tända ljus och säga saker så stör han, caroline märkte också av honom hon fick fruktansvärd huvudvärk och inatt välte någon ner Tims tavlor och någon drog i hans armar !mannen har hållt på med oss hela helgen vi mår så dåligt hela familjen

 

Sonen  har ett flertal gånger sett deras beskyddare.. han kommer o hjälper honom när den argsinta mannen börjar dra i Tims armar.. han drar undan mannen så att Tim kommer loss.!!.

men tyvärr tror jag inte att beskyddaren rår på den arga andemannen!

 

Jag känner stor förtvivlan för deras lidande...

så här kan det inte fortsätta!!

Ringde precis o bokade en tid nästa vecka..   går dit då  o jag  kommer göra allt i min makt, så att  ande porten stängs  FÖR GOTT!

 

 

 

 
 
Ingen bild

Karin Hack

1 april 2011 15:03

De e så intressant att läsa, fruktansvärt för familjen men änåd.. De är otroligt allt detta.

Puss Underbar.

 
Marie

Marie

2 april 2011 11:04

Usch, vilken envis ondsint ande. Man undrar ju vad det är för någon. O vad vill han denna familj för ont? Får en känsla av att han vill få uppmärksamhet på något vis...
Hoppas verkligen att du lyckas få bort honom för alltid o att han kan få frid.

Vilka fina glasögon han hittade lille gossen:)) Han ser ju riktigt klok o söt ut i dom:)

Studentklänning nummer 1, japp...den var helt klart finast tycker jag!! Men jag tror att vilken hon än väljer så blir hon hur söt som helst<3

Önskar er en mysig LÖrdag...många många kramar!!

http://www.emilbenjamin.blogg.se

cajsa jussila

2 april 2011 11:37

kära vän! dina rader ger mej alltid, GER en go värme o brett leende:)) tack söta Marie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards