cajsadiva

Direktlänk till inlägg 11 april 2011

kvälls besök fr andra sidan...

Av cajsa jussila - 11 april 2011 09:09



måndagen den 11 april... ny vecka o våren e kommen!!

 

sitter o kollar på nyheterna, de lovar 17 grader sol idag... 

det ser ut att bli en strålandes vacker vårdag!!

 

yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.... vilka känslor de ger!!...   

 

På tal om känslor... så var det väldigt känsligt här i går kväll... andliga känslor!! hihi

 

Det började med att jag stod i köket o diska...

då kände jag  hur någon knuffade till mej lätt..

jag låtsades inte om det, gick in o satte mej i soffa o kollade på film med darlingen...

 kände då  hur någon drog mej lätt i mitt hår!.. hade håret uppsatt ..

Jag tittade på Arek han märke inte av något...

 

Men Jag kände tydligt en stark andlig energi i rummet!

 

 Då började plötsligt skrivaren låta.. den stod på  tvbänken, mitt under teven som vi tittade på!

 

 den skrev ut och lät onormalt högt!!

 

"vad fan är detta?" utbrast Arek o satte sej upp, han såg vettskrämd ut   

 

 Jag skakade på huvudet.. och svarade," att jag inte hade en aning".. vilket  faktiskt var sant!

jag försökte " se vem det var" men lyckades inte..

 

Skrivaren fortsatte att låta högt ... Arek stelnade till.

 

 "kolla sladden, den  är ju  inte ens i" den är inte kopplad, hur fan kan den då starta?"..!!

 

han stod och pekade på sladden som låg på golvet...

 

Han hade rätt.. SKRIVAREN VAR INTE INKOPPLAD!!

 

Arek vände sej om o stirrade på mej..'

 

"vem är här älskling?, frågade han med en desperat röst..

jag lugnade honom med att det bara var någon själ som ville ha lite av vår  uppmärksamhet...

 

för så kändes det... när vi väl såg och hörde att skrivaren sattes igång , så försvann den andliga energin...

någon ville  nog bara retas med oss... hih

 

  Arektycker det är obehagligt... eftersom han börjat  känna av själars närvaron mer o mer..

Tidigare har han aldrig upplevt något..



 

     

 

men sen förra året 2010 så började han att "öppna sinnena" helt omedvetet... jag tycker det är jätte häftigt! ihih

han håller Inte med.. och  vill helst slippa det!! hi   

 

Kram!!

 
 
Ingen bild

Karin Hack

11 april 2011 10:00

Ahhh Stackars Arek..
Men vem var de då? Du måste kolla hihi..

Kram Underbar.

cajsa jussila

11 april 2011 11:59

javisst ska jag kolla:))

 
Marie

Marie

11 april 2011 17:40

Stackars Arek:) Men, jag hade minsan blivit ganska rädd jag också. Man förstår ju så lite om det dära okända:)) Men det är såå spännande o intressant också o jag bara älskar att läsa om dina berättelser o erfarenheter om just det okända:)
Det är liksom skrämmande på ett intressant sätt:))

Många kramar!!

http://www.emilbenjamin.blogg.se

 
Lena

Lena

15 april 2011 20:49

Wow. Men vad stod det på pappret? Eller skrev anden inget? Häftigt. Då jag var ung och "lekte" anden i glaset med min komppis, skruvade stereon på andra våningen en gång upp volymen till full blast, helt av sig själv... (eller kanske inte helt av sig själv), men vi blev skit rädda! :)

http://wildernessseasons.blogspot.com

cajsa jussila

17 april 2011 12:58

Hej Lena!! tack för ditt mail... ja anden i glaset e inget att "leka med" hih fy vad rädd man varit... många gånger! jag skulle aldrig "våga spela det mer" :o)) kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards