cajsadiva

Direktlänk till inlägg 28 april 2011

Solen värmer o sänder glädje..

Av cajsa jussila - 28 april 2011 08:29



                                                                             


               Underbara sol , du är en riktig Glädjespridare!!

 

Igår kom vännen Christine o hälsade på ett par timmar...

vi var ute o promenixa i endast sandaler o linne!! Niceee

 

 

               

 

fräsch som en nyponros    lite skillnad från hennes teater roll...

 

       

   

           

dagen innan vi åkte till Norr.. så gick vi på deras sista föreställning.. denna vackra kvinna & herre välkomnade oss varmt!

Föreställningen var himlans rolig,gav många goa skratt  

 

           

vi kom med ett fång rosor... till vår fantastiska "skådis" hi

 

     Åter till igår.. Har skickat i väg inbjudningar till Dixis student,, den 1juni kl 17 är det utspark från bergaskolan! 

Därefter ska hon åka runt staden med vännerna, i en bil tjoa o vinka!           " Jag har tagit studenten, jag har tagit studenten, fy fan va jag är bra!! "  hihi

 

 

   Tyvärr har vi ej hittat någon studentklänning än.. Dixi e väldigt veeelig ... suck hih...    ..

Jag har hittat en ny klänning... !

 

                             

Tycker denna e jättefin.. enkel men åndån snygg...

tänker på att hon kan bära den flera gånger i sommar.. inte bara på student dagen....

vad tycker Ni?    ?

 

          

           det är Inte lätt att behaga, "Coola Dixi" hih  ..

 

  Nu på förmiddan ska jag meditera.. känner att mina änglar vill "tala med mej"  ..

Har inte mediterat på en vecka.. !! o de känns..

man får ett inre lugn i kropp & själ..

På tal om änglar ... fick så fina änglar av Tuija(pappas fru)

 

         

 

               

  Sååå fin... jag älskar den!! Tack kära Tuija... .  

 

    Slänger in en bild på arek o lady... som jag tog igår kväll..

 

      mina hjärtan..... idag ska lady klippas...

 

jag har   någon bokad "sittning" idag, någon vill ha medial vägledning o en dam , andliga budskap...

 

Alltid lika spännand o intressant!!

men först  ska jag njuta av en god mugg te och  en smörgås med gravad lax... mums!!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards