cajsadiva

Direktlänk till inlägg 29 april 2011

sol wedding o fredags gott!

Av cajsa jussila - 29 april 2011 09:33


                          

                     idag blir det WEDDING....   

 

sitter ju inte precis bänkad framför teven.. men visst vill jag ta en o annan titt! hi...kolla in de fina klänningarna, o speciellt brudklänningen..

Sen ska de var en himlans massa hattar!! hihi

Bröllops Kyssen vill man ju oxå se...   

Bröllop e Alltid Härligt....   ....

 

                          LÄNGE LEVE KÄRLEKEN                

 

 

Ännu en dag  med sol....

Dimi och jag stack ut i går eftermidda.. o tog en glass...

 

                      

mjukglass med massa strössel... fast strösslet hade hon redan slurpat i sej, innan kameran kom upp! hi  

 

         

Vi var ute ett par timmar o de var så  mysigt att promenixa runt i stan,,. med solen i nacken... hi

Lady lämnade vi in för  en Sommar-klippning...

hon blev jätte fin!!

 

                   

 

                              njutfull torsdags eftermiddag....

 

idag är de ju fredag den 29 april....

 

har plockat upp kycklingfileer, ska laga en kyckling gratäng  och baka en bärpaj med vaniljsås..

kanske kommer några vänner förbi..

något som inte alls e ovanligt,..   

 

 i morgon e de Valborg..                                    

har inga speciella planer...kanske tittar barnen in och några vänner ,så äter vi gott o umgås..

även en runda  ner till trollsjön... där e alltid mysigt!   

käka en god  våffla o dricka en god Öl..   

 

                        

 

Men nu ska jag ta en mugg te... slänga ut sängkläderna på vädring...  sen hoppa i duschen o bege mej ut på en sol runda tillsammans med Lady...   

 
 
Ingen bild

Karin Hack

29 april 2011 10:55

Bröllop ja, fan, jag som var bjuden o allt, men jag jobbar och har Kevin så jag var tvungen att tacka nej.
Sen vill jag inte visa mig med kungligheter, jag håller mig gärna i bakgrunden. Det har varit mycket på sista tiden, jag har figurerar mycket i tidningar utomlands så jag håller låg profil nu ett tag.. ;)

Pussar.

cajsa jussila

29 april 2011 14:02

snäckan Karin i snygg hatt o solglasögon ;o))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards