cajsadiva

Direktlänk till inlägg 4 maj 2011

Onsdag.... ännu en värdefulldag!

Av cajsa jussila - 4 maj 2011 08:26


.... Solen lyser varmt denna morron, ser ut att bli en "strålande onsdag"..  


Har inga speciella planer idag...

dagarna brukar flyta på alldeles för snabbt i alla fall! hi


Ska meditera o cykla på min motionscykel..


Känner på mej att "jag får besök idag"... så kanske borde jag baka min goda bärpaj!  hih


       

  med blåbär björnbär o hallon...

   

Tänkte att  ringa Mio , be honom komma på Lunch.. men då räcker det inte endast med en paj!

Pannkakor e hans Lunch Favorit.. hih

   

Mio o flickvännen Carro  ,  brukar mumsa i sej pannkakor med glass & hallonsylt..


Den 21 maj ska Mio & Carro på Bal!!

Carro ska bära en vacker klänning(har tjuvtittat på den) o Mio ska bära frack...ååh så fiina...!

    INTE ETT ÖGA KOMMER VARA TORRT! hih


  

             


I måndags den 2 maj ,var Mio på hans första "efterkontoll- röntgen".... 


Det var Tre månader sen han gjorde sista strålbehandlingen..


Det var många känslor med honom vid  "efterkontrollen"..


Oron kommer ju  i samband med detta,  går ej  att styra..

den bara in finner sej där, i bröstet,  men samtidigt känner jag ett lugn..


 Min Healing Guide (en Indian man)  som   dansade i månader för Mios tillfrisknad..


 Mio vet allt  om denna fantastiska Healing Guide..


Jag såg Guiden varje dag, vid  Mios sida, när jag besökte honom på sjukhuset.!


Jag tror tom att Mio själva, kände  hans närvaro.!


har hittat en bild som "påminner om Min & Mios Guide"..


                      


          En vacker stark ung Indian... Min ledsagare...


Han kommer  fram under varje meditation..


Hjälper mej att finna Livsvägen,  och återställer Balansen i mitt Sinne ,Kropp & Hjärta   



  Nu har jag beställt Dixis Student Klänning!!


            


                   Super Snygg Student Klänning... !


            

                      kommer Passa Dixi  Perfekt!!   (hoppas jag hi)

     Nu ringde min Vän Christine... Hon kommer om 40 min !!

å jag som ännu ej hunnit göra Min Bärpaj!! hihi





 
 
Ingen bild

Karin Hack

4 maj 2011 12:57

Gick de bra igår då? eller ja de gjorde de ju :)

Pussar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards